بصیرت بالای مردم سمیرم عامل مشارکت زیاد در انتخابات بود

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: مشارکت در کل کشور به ویژه سمیرم بی‌نظیر بود و سمیرم در انتخابات ۸۵ درصد مشارکت داشتند که این یعنی بصیرت آن‌قدر زیاد بوده که رهبر یک دستوری برای رأی می‌دهد و ۸۵ درصد واجدین شرایط رأی پای کار می‌آیند.

بصیرت بالای مردم سمیرم عامل مشارکت زیاد در انتخابات بود

سردار علی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ما همه در سراسر کشور از جمله ونک دنبال این هستیم که خداوند متعال به برکت شهدا به ما خیر برساند و این به حمدالله در سال‌های طولانی که ۴۵ سال از انقلاب گذشته همواره در سراسر کشور با برگزاری یادواره‌ها برقرار است.

وی افزود: امروز همه مردم ونک در این مراسم شرکت کردند و از شهدایشان قدردانی کردند؛ کسانی که دست ما را می‌گیرند و زمانی که قرار بود به تکلیف‌شان عمل کنند به بهترین وجه ممکن عمل کردند و خیرات بزرگی را برای خودشان و نسل‌های بعدی به ارمغان گذاشتند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها وظیفه‌ای که همه می‌دانند بلکه به وظایفی که مانده است در هر جای کشور و می‌بایست انجام شود و طبق روال انجام نشده می‌پردازیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که الان در دستور کار سپاه و سر تا سر کشور است؛ موضوع آب، هم آب شرب و هم آب کشاورزی است که سال ۱۴۰۳ تحت عنوان آب‌رسانی کشاورزی، آبخیزداری و آبخوان داری را شروع می‌کنیم.

سردار فدوی با اشاره به مشارکت حداکثری انتخابات عنوان کرد: مشارکت در کل کشور مخصوصاً سمیرم بی‌نظیر بود و سمیرم در انتخابات ۸۵ درصد مشارکت داشتند که این یعنی بصیرت آن‌قدر زیاد بوده که رهبر یک دستوری برای رأی می‌دهد و ۸۵ درصد واجدین شرایط رأی پای کار می‌آیند که مشارکت بی‌نظیر و عالی است.

مسلم اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم در ادامه افزود: در ابتدای کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، یادواره سرداران و یکصد شهید شهر ونک را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: در واقع این برنامه حسن ختام خیلی مبارک و فرخنده‌ای را پشت سر گذاشت.

فرماندار سمیرم در همین رابطه گفت: امروز شاهد برگزاری کنگره شهدا در شهر ونک با بیش از یکصد شهید بودیم.

وی تصریح کرد: از آن‌جا که شهر ونک با تقدیم یکصد شهید به نظام جمهوری اسلامی ایران نقش خود را به خوبی ایفا کرد و به لطف خدا در عرصه‌های مختلف با حضور در مراسم ملی و مذهبی بی‌نظیر بوده است.

شهر ونک با تقدیم یکصد شهید به انقلاب اسلامی ایران در ۳۰ کیلومتری غرب سمیرم واقع شده‌است.

منبع: imna-734119

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار