مشارکت ۸۵ درصدی سمیرم در انتخابات

امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: مردم واجد شرایط سمیرم ۵۳ هزار نفر بودند که ۴۳ هزار نفر آنها پای صندوق‌های رأی رفتند و در انتخابات مشارکت ۸۵ درصدی داشتند.

مشارکت ۸۵ درصدی سمیرم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه ۱۸ اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، اظهار کرد: شهرستان سمیرم با حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات بر قله اصفهان ایستاد و این برای مردم و مسؤلان شهرستان سمیرم افتخار است.

وی افزود: انتخاباتی که از یک سال پیش به ما گفته بودند با مشارکت ۱۸ یا ۲۰ درصد است ولی امروز همین‌ها چشم باز کنند و عنایت خداوند و امام زمان را ببینند؛ غیرت و قلوب این مردم که با تمام مشکلات اقتصادی، هجمه‌ها و تهدیدها ایستادند و مردم غیرتمند سمیرم با مشارکت ۸۵ درصدی در ذهن دشمنان زد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: خوشا به حال شما مردمی که یک بار در ۲۲ بهمن و بار دیگر در ۱۱ اسفند تأیید امام و رهبر خود را گرفتید.

وی عنوان کرد: مردم واجد شرایط سمیرم ۵۳ هزار نفر بودند که ۴۳ هزار نفر آنها پای صندوق‌های رأی رفتند و در انتخابات مشارکت ۸۵ درصدی داشتند و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز نزدیک ۳۰ هزار و ۸۱ نفر رأی دادند که این آمار خیلی عجیبی است.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: این آمار بار مسئولیت من امام جمعه، فرماندار و مسؤولان شهرستان را سنگین‌تر می‌کند و مسؤولان استانی و کشوری باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند که قطعاً دارند؛ مردم قدم خود را برداشتند و امروز نوبت مسؤولان است که کم و کاست و کمبودهای شهرستان را ببینند.

وی اضافه کرد: ایام درختکاری را پشت سر گذاشتیم و با اینکه منابع طبیعی شهرستان سمیرم خوب است ولی برای حفظ، احیا و تکثیر آن تلاش کنیم و تعهد کاشت یک میلیارد درخت در طول چهار سال را همه با هم بسیج شویم و با همکاری هم اجرا کنیم تا نسل آینده هم بتوانند از طبیعت استفاده کنند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به فرارسیدن روز ۲۰ اسفند روز شهید ادامه داد: این نشان از دید باز امام است که برای خدمت به عزیزان مجاهد و ایثارگر این روز را نامگذاری و نهاد بنیاد شهید را تأسیس کرد و بنیاد شهید هم با اینکه طرح تکریم خانواده شهدا را در دستور کار دارم باید بیشتر به این امر بپردازد.

منبع: imna-734224

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار