محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو محور ورودی شهر اصفهان حدفاصل آزادراه معلم تا سه‌راه ملک شهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ایمن‌سازی شد.

محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

علی‌‎اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری اظهار کرد: این تابلوها با هدف راهنمایی رانندگان، مسافران و گردشگران در مسیر ورودی شهر نصب شده‌اند که موجب ایمن‌سازی مسیر می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به تابلوها و علائم راهنمایی و اخطاری در سطح شهر می‌تواند علاوه بر ارتقای شاخص‌های توسعه شهری، نقش مهمی در رانندگی ایمن شهروندان، کنترل ترافیک شهری و سهولت در تردد شهروندان شود.

محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر و هدایت صحیح راننده به طرف مقصد سفر تابلوی راهنمای مسیر حدفاصل آزادراه معلم تا سه‌راه ملک شهر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شده است.

رسالت ادامه داد: با در نظر گرفتن نحوه تردد وسایل نقلیه به‌منظور حفظ ایمنی و کاهش تصادفات، اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۲ برای نصب تابلوهای هشداردهنده علائم اخطاری و انتظامی، استوانه‌های ایمنی و گل‌میخ‌های طرح ترافیکی اقدام کرده است.

محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

وی اضافه کرد: در راستای نوسازی تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ال‌ای‌دی با برنامه‌ریزی کنترل رفت و آمد به‌منظور حفظ جریان بی‌نقص ترافیک و کاهش حوادث در طول مسیر نصب شد.

منبع: imna-736984

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار