استقرار ۱۰ تیم امدادی در جاده‌های شهرستان تیران

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: ۱۰ تیم امدادی و انتظامی همزمان با نوروز در جاده‌های این شهرستان مستقر هستند و در آماده‌باش کامل قرار دارند.

استقرار ۱۰ تیم امدادی در جاده‌های شهرستان تیران

ذبیح الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای نوروز ۱۴۰۳ در تیران و کرون ، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش بهاری و وضعیت خاص در این شهرستان، تیم‌های امدادی علاوه بر خدمت‌رسانی به مسافران در آماده‌باش کامل برای رسیدگی به بحران احتمالی قرار دارند.

وی افزود: ۱۰ تیم امدادی از جمله پلیس، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سراسر شهرستان برای خدمت‌رسانی فعال هستند و در آماده‌باش کامل قرار دارند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: تیم‌های امدادی نهادهای خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز نیز با حضور کارشناسان هر اداره در شیفت‌های زمان‌بندی شده آماده خدمت‌رسانی هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز ظرفیت امدادرسانی خود را فعال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مسیرهای روان آب‌ها بازگشایی شده و ماشین‌آلات برای رفع مشکل با تیم‌های بحران هماهنگ است.

وی با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای یکی از مهم‌ترین معضلات نوروزی در این شهرستان است، اضافه کرد: ایستگاه‌های ایمنی و سلامت و گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس برای کنترل سرعت و توقف خودروها و رفع خستگی رانندگان در جاده‌ها فعالیت دارند تا این حوادث کاهش پیدا کند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: از خودروهای دستگاه‌های اداری منطقه برای همکاری با پلیس راه با هدف گشت‌های جاده‌ای استفاده شده است تا وضعیت جاده در رصد کامل پلیس و عوامل راهداری قرار گیرد.

ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به بارندگی‌های روز گذشته و حجم سفرهای نوروزی، تصادف منجر به فوت در جاده‌های این شهرستان رخ نداده است و با وجود افزایش تیم‌های پلیس و راهداری کاهش تصادفات پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش باران و برف طی هفته‌های آینده، گفت: تیم‌های راهداری در شرایط اضطرار تا بیش از ۱۰ اکیپ برای بازگشایی راه‌ها فعال خواهند کرد.

منبع: imna-737934

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار