حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود

امام جمعه موقت تیران گفت: حرمت شهادت حضرت علی (ع) در تقارن با ۱۳ فروردین، روز طبیعت حفظ شود.

حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین کریمی، امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت علی ( ع) و تقارن با روز طبیعت اظهار کرد: حرمت این روز توسط مردم حفظ شود.

وی افزود: امسال مردم به جای حضور در طبیعت در مراسم مساجد و عزاداری شرکت کنند و حرمت این مناسبت مهم را نگاه دارند و حال و هوای شهادت داشته باشیم.

امام جمعه موقت تیران ادامه داد: برای این روز در شهرها و روستاها برنامه مذهبی و عزاداری پیش‌بینی و عزاداری صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: در این روز مردم به انقلاب اسلامی رأی تأیید دادند که ۹۸ درصد موافق این نظام بودند و همواره ملت در عرصه‌های انقلاب برای حفظ آن حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به شعار سال اذعان داشت: بهبود وضع معیشت و اقتصاد کشورمان مورد انتظار مردم است و مسئولان باید برای آن کار کنند.

امام جمعه موقت تیران اضافه کرد: اقدامات کاربردی و سیاست‌های دقیق و مناسب می‌تواند جامعه را عاری از فقر و مشکلات معیشتی کند.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان و نام‌گذاری آن به نام روز قدس اظهار داشت: امسال نیز مثل سال‌های گذشته راهپیمایی عظیمی در کشورمان و حتی کشورهای دیگر جهان برگزار و از مردم غزه حمایت خواهد شد.

وی ادامه داد: شکوه حضور مردم در این راهپیمایی برای محکومیت این همه ظلم در غزه و کشورهای دیگر اسلامی لازم است و مردم باید با حضور خود از مظلومان عالم حمایت کرده و رژیم کودک‌کش اسرائیل محکوم شود.

امام جمعه موقت تیران با انتقاد از سکوت برخی از دولتمردان عربی و سلبریتی‌های داخلی نسبت به ظالم و ستم اسرائیل در غزه، گفت: این افراد به جای سکوت از ملت‌های مظلوم حمایت کنند.

منبع: imna-740215

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار