مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است

امام جمعه بادرود گفت: موضوع حجاب و به طور کلی مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است؛ در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند.

مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی ظهر امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه بادرود ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: عید سعید فطر جشن پیروزی و غلبه بر نفس اماره و جشن و شادی برای پیروزی بر شیطان درون و برون و اعتماد به خویشتن و توانستن است.

وی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مأموران نیروی انتظامی در خوزستان افزود: حمله به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی یکی از مواردی است که همچنان رسانه‌های کشور به آن توجه دارند و دشمن باید بداند که منتظر فرصتی برای ضربه تنبیهی به دشمن هستیم و قطعاً دشمن در این زمینه تنبیه خواهد شد.

امام جمعه بادرود با گرامیداشت روز ارتش خاطرنشان کرد: ارتش با ساختاری ولایی، انقلابی، مردمی، بومی در خدمت انقلاب اسلامی و نظام و مردم است؛ این کلمه طیبه الهی هم‌اکنون تبدیل به قدرتمندترین ارتش منطقه شده و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامت اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام عقیلی با تاکید بر اهمیت تحقق شعار سال اظهار کرد: اگر چه رشد و جهش تولید در ادبیات اقتصادی، موضوع جدیدی نیست اما به نظر می‌رسد مقید کردن و مقید دانستن آن به مشارکت مردم، نگاه و راهبرد نسبتاً جدیدی است که با توجه به شرایط روز اقتصاد کشور از سوی رهبر انقلاب هدف‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: منظور از مردمی‌سازیِ اقتصاد این است که ذهنیت‌های مردم و مسئولان، مقررات زائد و رویه‌های موجود به گونه‌ای اصلاح شود که هر شهروند جمهوری اسلامی بتواند کسب و کار شخصی راه بیندازد.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به تأکید مجدد رهبر انقلاب بر مقوله عفاف و حجاب گفت: بدون شک، موضوع حجاب و به طور کلی مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است؛ در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند.

حجت‌الاسلام عقیلی در بخش دیگری از سخنان خود به کنترل قیمت‌ها و نگرانی متخصصان از وضعیت ارز و طلا در کشور به عنوان یک مبحث مهم و جدی کشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم در سختی هستند و لازم است دولت فکری عاجل برای مهار تورم و گرانی و نظارت بر قیمت‌گذاری‌ها داشته باشد.

منبع: imna-743773

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار