فیلم روایت ناتمام سیما با بازی حامد کمیلی و آزاده صمدی

فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما از 13 تیر اکران می شود.اطلاعاتی از داستان، تیزر، لینک دانلود، نقد، اسامی و بیوگرافی بازیگران را می خوانید.

فیلم روایت ناتمام سیما با بازی حامد کمیلی و آزاده صمدی

فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما به نویسندگی و کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا محصول ۱۴۰۱ است که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و قرار است روز چهارشنبه 13 تیر 1403 در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

در فیلم ایرانی روایت ناتمام سیما بازیگرانی مطرحی چون حامد کمیلی، آزاده صمدی، مهران احمدی، مسعود کرامتی و...به ایفای نقش پرداختند.اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی از فیلم روایت ناتمام سیما از جمله بازیگران، داستان، تیزر و ..هستید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

فیلم روایت ناتمام سیما (5) پوستر روایت ناتمام سیما

فیلم روایت ناتمام سیما

نام فیلم روایت ناتمام سیما
کارگردان علیرضا صمدی
محصول ایران
زبان فارسی
زمان قسمت

90 دقیقه

ژانر  اجتماعی
رده سنی -
سال ساخت 1401
تاریخ انتشار

۱۳ تیر ۱۴۰۳

فیلم روایت ناتمام سیما (4) آزاده صمدی در روایت ناتمام سیما

داستان فیلم روایت ناتمام سیما

داستان فیلم روایت ناتمام سیما، ماجرای روان‌شناسی به نام سیما است که شهرت بسیاری دارد اما افشای یک خبر در فضای مجازی، زندگی او را دستخوش تغییر می‌کند.

 خلاصه داستان فیلم روایت ناتمام سیما

 در خلاصه داستان فیلم روایت ناتمام سیما آمده است: «قرار نیست بخاطر بی‌آبرویی گذشته تو ما بی‌آبرو بشیم...»

اکران فیلم روایت ناتمام سیما

اکران فیلم روایت ناتمام سیما از روز چهارشنبه 13 تیر 1403 در سینماهای سراسر کشور آغاز می شود.

دانلود فیلم روایت ناتمام سیما

دانلود فیلم روایت ناتمام سیما هنوز امکان پذیر نیست زیرا در سینماها اکران نشده و دانلود فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما بعد از پخش آن در شبکه نمایش خانگی امکان پذیر است.

فیلم روایت ناتمام سیما (1)

بازیگران فیلم روایت ناتمام سیما

  • حامد کمیلی

  • آزاده صمدی

  • مهران احمدی

  • مسعود کرامتی

  • مریم سعادت

  • غزل شاکری

بیوگرافی بازیگران فیلم روایت ناتمام سیما

در ادامه بیوگرافی بازیگران فیلم روایت ناتمام سیما را به طور خلاصه برایتان آورده ایم:

بیوگرافی حامد کمیلی بازیگر فیلم روایت ناتمام سیما

  • تاریخ تولد:  ۱۴ تیر ۱۳۶۱

  • تحصیلات:   کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

  • شروع: 1384

  • شهرت: نقش الیاس در سریال اغما

  • ازدواج: مجرد

حامد کمیلی حامد کمیلی

بیوگرافی آزاده صمدی بازیگر فیلم روایت ناتمام سیما

  • تاریخ تولد:  ۱۷ دی ۱۳۵۷

  • تحصیلات:  کارشناسی تئاتر

  • شروع: 1382

  • شهرت: با سریال راه بی پایان

  • ازدواج: جدا شده از هومن سیدی

آزاده صمدی آزاده صمدی

بیوگرافی مهران احمدی بازیگر فیلم روایت ناتمام سیما

  • تاریخ تولد:  ۹ اسفند ۱۳۵۲

  • تحصیلات:  بازیگری تئاتر

  • شروع: 1370

  • شهرت: سریال پایتخت

  • ازدواج: متاهل

مهران احمدی مهران احمدی

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر فیلم روایت ناتمام سیما

  • تاریخ تولد:  ۲۲ اسفند ۱۳۵۶

  • تحصیلات:  کارشناس ارشد طراحی صحنه و لباس

  • شروع: 1367

  • شهرت: شهرزاد

  • ازدواج: متاهل

غزل شاکری غزل شاکری

 عوامل فیلم روایت ناتمام سیما

کارگردان علیرضا صمدی
تهیه‌کننده مجید رضابالا
 فیلمنامه‌نویس  علیرضا صمدی
موسیقی  کارن همایونفر
فیلم‌بردار امیر موسوی
تدوین‌گر  هایده صفی‌یاری

توزیع‌کننده 

شهر فرنگ
طراح گریم مهرداد میرکیانی
 طراح صحنه امیرحسین قدسی
طراح لباس نازنین توسلی
مدیر صدابرداری امیر حاتمی
مدیر تولید حسن صفری
 عکاس
مریم مجد
محصول  بنیاد سینمایی فارابی
 

 تیزر فیلم روایت ناتمام سیما

اخبار فیلم روایت ناتمام سیما

  • «روایت ناتمام سیما» سومین ساخته بلند سینمایی علیرضا صمدی در کسوت کارگردان، تجربه‌ای متفاوت نسبت به ساخته‌های پیشین او محسوب می‌شود.

  • این فیلم با عنوان قبلی «دشمن مردم» شناخته می‌شد و شایعه‌های حضور مهتاب کرامتی در آن هم به گوش می‌رسید؛ البته نه با عنوان بازیگر بلکه تهیه‌کننده فیلم.

نقد فیلم روایت ناتمام سیما

خبرگزاری تسنیم-محمد خاجی: «روایت ناتمام سیما» سومین فیلم بلند سینمایی علیرضا صمدی در کسوت کارگردان، در فضایی کاملا متفاوت نسبت به آثار پیشین او ساخته شده است. فیلم، روایتگر برشی از زندگی دکتر آرش سمین (با بازی حامد کمیلی) روانشناس حوزه موفقیت و خودیاری است که به‌واسطه برگزاری همایش‌های «تد» به شهرت دست یافته، مخاطبان بسیاری به دست آورده است، اما ناگهان خود با مشکلات و چالش‌های جدی در زندگی شخصی‌اش مواجه می‌شود. 

فیلم روایت ناتمام سیما (3)

«روایت ناتمام سیما» اگرچه تلاش می‌کند در قالب یک ملودرام قصه‌گو ظاهر شود و مخاطب را با طرح قصه‌اش همراه کند اما کارگردان آنچنان که باید در پیشبرد داستان و بسط و ارائه جزئیات مربوط به روایت‌پردازی موفق نیست. قصه در بسیاری از دقایق بیهوده امتداد پیدا می‌کند و حادثه محرک آنچنان که باید مخاطب را درگیر نمی‌سازد. فیلمنامه در ارائه برخی جزئیات و اطلاعاتی که آگاهی از آنها ضروری است، خساست به خرج می‌دهد و بدین ترتیب، مخاطب را در پایان با ابهامات و گره‌های گشوده‌نشده تنها می‌گذارد. برای مثال، روایت زندگی سیما (با بازی غزل شاکری) اساسا در میان روایت‌های مربوط به زندگی آرش سمین گم و هضم می‌شود و سیما که دست‌کم براساس نام فیلم قرار است در متن قصه قرار داشته باشد، در حاشیه قرار می‌گیرد. بدین‌ترتیب، فیلمنامه از ارائه جزئیات کافی درباره کاراکتر سیما سر بازمی‌زند و مخاطب جز نیل به یک لایه شناخت سطحی از او، به جزئیات بیشتری دست پیدا نمی‌کند. 

از سوی دیگر با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اتفاقات حادث‌شده در قصه، غیبت غیرمنتظره آرش در روز عروسی با سیما است، اما در نهایت مشخص نمی‌شود که او با چه انگیزه‌ای دست به اتخاذ چنین تصمیمی زده است. آیا سودای ساخت یک زندگی مرفه و متمولانه با لاله (با بازی آزاده صمدی) باعث اخذ چنین تصمیمی شده یا جاه‌طلبی‌های شخصی آرش در این زمینه تأثرگذار بوده است؟ این درحالی است که واکاوی انگیزه یا انگیزه‌های شخصی آرش در اتخاذ چنین تصمیم مهمی برای درک خرده پیرنگ و روند تعلیلی قصه از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. همچنین مشخص نیست که در فیلم منتشرشده علیه آرش، چه جزئیاتی افشا شده و فیلمساز تنها به ذکر این گزاره کلی در اظهارات زن افشاگر بسنده می‌کند که آرش زندگی او را نابود کرده است.

فیلم روایت ناتمام سیما (2)

«روایت ناتمام سیما» تلاش می‌کند در حوالی مفهوم «فرهنگ شهرت» قدم بزند و علاوه بر نمایش وجوه مثبت اشتهار، بر وجوه منفی و مخربی که در آن روی سکه شهرت قرار دارد نیز متمرکز شود. کارگردان در این راستا توجه خود را به شهرت در فضای مجازی که یکی از کاذب‌ترین و پوشالی‌ترین اقسام شهرت است، معطوف می‌کند و آفات و عوارض مترتب بر آن را برمی‌شمارد. یکی از خصوصیات مهم شهرت‌های شکل‌گرفته برپایه فضای مجازی، اضمحلال‌پذیری و زودگذر بودن آنهاست و تأکید بر این خصلت ذاتی، به‌خوبی مورد توجه فیلمساز قرار گرفته است. 

نکته دیگری که به‌درستی در فیلم به نمایش گذاشته می‌شود، مکافات عمل است که در زبان فارسی نیز دستمایه ضرب‌المثل «از هر دستی بدهی، از همان دست پس می‌گیری» قرار گرفته است. بر این‌ اساس، آرش که بدون عذر موجه به تعهد خود نسبت به سیما پایبند نبوده است، اکنون به ابتلائات و عوارضی دچار شده است که می‌تواند مکافات رفتارهای پیشین او محسوب شود. 

«روایت ناتمام سیما» می‌تواند از منظرها و زوایای دیگری نیز مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد که با توجه به بضاعت مزجات این یادداشت، بهتر است طرح آنها را به زمان اکران عمومی فیلم موکول کرد. باوجود این، ماحصل تلاش علی‌رضا صمدی در ساخت سومین فیلم بلند سینمایی‌اش، درخور توجه است و با عنایت به ترکیب بازیگران حاضر در فیلم و موضوع امروزی آن، می‌توان امیدوار بود که «روایت ناتمام سیما» در اکران عمومی موفق عمل کند. 

پرسش های متدوال

کارگردان فیلم روایت ناتمام سیما کی است؟

علیرضا صمدی کارگردان فیلم روایت ناتمام سیما است.


سخن آخر

در این مطلب به معرفی فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما به کارگردانی علیرضا صمدی پرداختیم.اگر شما اطلاعات بیشتری از این فیلم دارید با ما و سایر مخاطبان سایت اصفهان امروز به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر