بازیگر پیش‌کسوت سینما و تلویزیون با بیماری دست‌وپنجه نرم میکند

روزهای سخت صدرالدین حجازی

صدرالدین حجازی، بازیگر پیش‌کسوت سینما و تلویزیون که با بیماری سرطان دست وپنجه نرم میکند و روزهای دشواری را پشت سر میگذارد، برای ادامه درمان در شهرک سلامت به اصفهان سفر کرد.

روزهای سخت صدرالدین حجازی

اصفهان امروز: صدرالدین حجازی، بازیگر پیش‌کسوت سینما و تلویزیون که با بیماری سرطان دست وپنجه نرم میکند و روزهای دشواری را پشت سر میگذارد، برای ادامه درمان در شهرک سلامت به اصفهان سفر کرد.

سونیا شکیبا، همسر این هنرمند در حاشیه این سفر در گفتگو با اصفهان امروز گفت: یک سال پیش پزشکان تشخیص دادند که آقای حجازی به بیماری سرطان ریه مبتلا شده و از آن زمان تحت درمان قرار گرفته است. در حال حاضر باتوجه‌به شرایط سنی و جسمانی ایشان بنا به تشخیص متخصصان امکان انجام روشهای درمانی تهاجمی و عمل وجود ندارد و تنها درمان دارویی و شیمی‌درمانی تجویز شده است. خوشبختانه بیماری ایشان در مراحل اولیه تشخیص داده شد که برای بیماران مبتلا به سرطان بسیار اهمیت دارد. بااین‌وجود اکنون روند پیشروی بیماری کند شده اما هنوز متوقف نشده است.

photo_۲۰۲۴-۰۷-۱۳_۲۲-۲۰-۱۳ (2)

وی در ادامه افزود: در راستای همکاری شهرک سلامت اصفهان با خانه سینما برای پذیرش و درمان رایگان هنرمندان مبتلا به بیماریهای صعبالعلاج و خاص، از آقای حجازی برای ادامه فرایند درمان دعوت شد به اصفهان بیایند و در این سفر توسط متخصصان در مرکز رسا شهرک سلامت با تجهیزات پیشرفته مورد معاینه قرار گرفتند و درمانها و داروهای موردنیاز تجویز شد.

شکیبا تصریح کرد: آقای حجازی اصالتا اهل اصفهان و متولد شهرضا هستند و پیش از این چند بار به اصفهان سفر داشته ایم؛ ولی در این سفر اقدام ارزشمند آقای مسعود صرامی که در این شرایط سخت در کنار هنرمندان ایستاده اند و رفتار حرفهای کارکنان شهرک سلامت باعث شد دیدگاه خوبی از شهر اصفهان و مهمان نوازی مردم آن برای ما ثبت شود. در شهرک سلامت افزون بر تجهیزات و امکانات پیشرفته ای که دارد؛ برخورد حرفه ای و دلسوزانه کارکنان این مرکز نیز قابل‌توجه است و نشان دهنده این است که در شهرک سلامت علاوه بر درمان جسمی و سلامت تن به سلامت روانی بیمار و همراهانشان بسیار اهمیت میدهند.

photo_۲۰۲۴-۰۷-۱۳_۲۲-۲۰-۱۳

وی در پایان گفت: این در حالی است که بسیاری از مسئولان از حال پیش‌کسوتانی که زمانی موردتوجه مردم بوده اند بی‌اطلاع‌اند و هیچ حمایتی انجام نمیدهند. همچنین جا دارد از خانم ساناز نوربخش برای حمایت و توجه به پیش‌کسوتان و آقای مسعود لوافان مدیر هتل پیروزی نیز بابت مهمان نوازی و همکاری ارزشمندشان برای اقامت ما قدردانی کنم.

 

ارسال نظر