‏Mohammad Reza Shayea

بیوگرافی محمد رضا شایع از جنوب شهر تا شهرت و ازدواج

بیوگرافی محمد رضا شایع و همسرش را با اطلاعاتی از خانواده، قد و وزن، تحصیلات، اینستاگرام، حواشی و حقایقی از زندگی وی را برایتان آورده ایم.

بیوگرافی محمد رضا شایع از جنوب شهر تا شهرت و ازدواج

محمدرضا داداش‌پور(Mohammad Reza Dadashpour) مشهور به نام هنری محمدرضا شایع(به انگلیسی  ‌Mohammad Reza Shayea ) رپر اهل ایران است که در کارنامه خود با هنرمندان رپ فارسی از جمله حصین، مهراد هیدن، صادق، پوری،  کچی بیتز، دانیال، مهیار، امیر خلوت و زال همکاری داشته است.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی از بیوگرافی محمد رضا شایع و خانواده اش را در اختیار شما قرار می دهیم.

مشخصات محمد رضا شایع

مشخصات فردی

نام کامل

محمدرضا داداش‌پور

تاریخ تولد

۹ مرداد ۱۳۷۲

محل تولد

تهران

شغل

خواننده

نماد ماه تولد

اسد

مشخصات فیزیکی

قد

180

وزن

وزن 90 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام همسر

شادی

 ‏Mohammad Reza Shayea (10)

بیوگرافی کامل محمد رضا شایع

کودکی و اوایل زندگی

محمدرضا داداش‌پور معروف به محمدرضا شایع  در روز شنبه 9 مرداد 1372(سال خروس) مصادف با 31 ژولای سال 1993 میلادی و 11 صفر سال 1414 هجری قمری در محله ی شاه عبدالعظیم شهر ری متولد شد.سن شایع هم اکنون 31 سال سن دارد.

نماد ماه این خواننده رپر اسد است و متولدین مرداد افرادی با اخلاقی خوش، مهربان و خوشرو هستند.

اطلاعات دقیقی از قد و وزن شایع در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر نشده است ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که وی حدودا 180 سانتی متر قد و 90 کیلو وزن دارد. موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن از دیگر مشخصات وی می باشد.

خانواده

خانواده محمدرضا شایع مشخص نیست چند نفره است و اگر به دنبال عکس خواهر شایع هستید باید بدانید که وی در صفحه اینستاگرام خود تاکنون اطلاعاتی از خانواده اش منتشر نکرده است.

تحصیلات

تحصیلات محمدرضا شایع  به دلیل مشغله و کار زیاد در دانشگاه نیمه کاره ماند و او به فعالیت موسیقی خود ادامه داد.

شروع فعالیت

شروع فعالیت محمدرضا شایع در  موسیقی و سبک رپ از سن 14 سالگی شروع شد و به سمت موسیقی هیپ هاپ رفت.او اولین کار خود را در سن 14 سالگی در سال 1389 به نام ترک یه روز خوب میاد منتشر کرد. شایع در مورد موسیقی و سبک هیپ هاپ می گوید از ابتدا علاقه به خصوصی به خوانندگی در این سبک داشته است به گونه ای که حتی پول تو جیبی هایی که پدرش به او می داده را خرج رفتن به کافی نت می کرده است تا موزیک رپ دانلود کند.

محمد رضا شایع و همسرش

محمدرضا شایع، خواننده رپ معروف در حاشیه حضورش در برنامه «با ضیا» برای اولین بار خبر ازدواجش را داد.

 ‏Mohammad Reza Shayea (3) عکس محمد رضا شایع و همسرش

حواشی محمد رضا شایع

کنسرت

یکی از حواشی این خواننده رپر، درباره اجرای کنسرت مشترک وی با مهراد هیدن در  هتل اسپیناس تهران به تاریخ 12 بهمن بود اما مسئولان وزارت ارشاد ایران در بیانیه‌ای اعلام کردند که این کنسرت مجوز ندارد پس از عدم اعطای مجوز برای اجرای کنسرت در تهران، شایع به همراه هیدن به جای اجرای کنسرت، سمینار موفقیت اجرا کردند.

دستگیری

خبر دستگیری محمدرضا شایع در 8 بهمن سال 1402 در فضای مجازی پخش شد اما خودش این خبر را تکذیب کرد. علت سوار شدن او به ماشین پلیس ازدحام هوادارانش بود که باعث ایجاد ترافیک سنگین در خیابان شده بود، به همین دلیل پلیس برای دور کردن مردم او را سوار ماشین خود کرد و پس از دور شدن از آن خیابان شایع از ماشین خارج شد.

حضور در تئاتر

حضور شایع در یکی از تئاترها باعث اختلال در روند اجرای آن تئاتر شد. 

 ‏Mohammad Reza Shayea (11)

محمد رضا شایع در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

shayea.official

وبسایت

محمد رضا شایع ویکی پدیا

اینستاگرام محمد رضا شایع

اینستاگرام محمد رضا شایع به آدرس shayea.official است که5.1 میلیون فالور دارد، 106 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 46 پست بارگذاری کرده است.وی در تاریخ می 2015 صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کرد و در اکتبر 2020 صفحه اینستاگرام وی تیک آبی دریافت کرد. وی اولین پست خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را به روز سه شنبه 28 مهر سال 1394 مصادف با 20 اکتبر سال 2015 منتشر کرد که تاکنون 89 هزار لایک و 2083 کامنت ثبت شده است.هنرمندانی چون نوید محمدزاده، نوید پورفرج، حامد کمیلی و...صفحه وی را دنبال می کنند.

 ‏Mohammad Reza Shayea (7) اینستاگرام محمد رضا شایع

آهنگ های محمد رضا شایع

ملکوتی منم اون که مغرور یه موقع هایی
مصر سیگارای نکشیده محله ی گم و گورا
اینترو هرکی یه جوره داستانش شلش کن
اینجانب نمیدونی چقدر دلم میخواد من از تو نمیترسم
اهل نا اهلی صبر اویترو
احتیاج دارم صبر۲ این منم
همه ی من سرپام آسون ترین راه
موندم ما عصبانی
دو به شک عکس دروغ
کوه کوچه علی چپ یه تیکه پنیر
کرم یه بار زبر
کجایی دادا تنگی نفس تلو
باری به هر جهت دارم  
 ‏Mohammad Reza Shayea (8) محمدرضا شایع

حقایق جالب درباره محمد رضا شایع

  • در حوزه هیپ هاپ ترک های شایع با صدای هنرمند هایی چون حصین، تی دی، نیموش ، کنیس ، مهراد هیدن و امیر خلوت آمیخته شده است.
  • محمدرضا پس از منتشر کردن ترک یه روز خوب میاد با نظر مثبت حصین  خواننده سرشناس حوزه رپ مواجه شد ، حصین رحمتی در پی این قطعه به  تحسین  او پرداخت و شایع را به گروه کاغذ دعوت کرد ، این اتفاق در معروف شدن گروه کاغذ هم تاثیر گذار بوده است.
  • وی  تا سال ۱۳۹۸ هیچ گونه عکس یا ویدیو تصویری ای از خودش منتشر نکرده بود ، و این اتفاق برای طرفداران و دنبال کنندگانش همیشه قابل بحث بود. شایع دلیل منتشر نکردن عکس هایش را محدودیت و دلایل شخصی خود را بیان کرده است.محمدرضا در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار عکسی از خودش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و به دنبال این اتفاق قطعه این جانب را منتشر کرد که خودش در موزیک ویدیو تصویری این آهنگ به اجرا پرداخت و  باعث غافل گیری طرفدارانش شد .
  • محمدرضا شایع آلبوم هایی به نام های  کرم، دو به شک و نا قابل و اینجانب را منتشر کرده است. وی در آلبوم ناقابل با رپر های معروفی چون حصین، کنیس و … همکاری داشته است.
  • محمدرضا نزدیک به دو سال  برای نوشتن و خواندن اولین آهنگش زمان صرف کرد تا در نتیجه یک قطعه را خواند و به وسیله یک سایت اینترنتی منتشر کرد .
  • گفته می شود که محمدرضا شایع از مودب ترین خوانندگان عرصه هیپ هاپ می باشد. او نظری و ایده ای متفاوت برای  موفقیت و بالا بردن  سبک هیپ هاپ در ایران دارد . 

عکس محمد رضا شایع

 ‏Mohammad Reza Shayea (1)

 ‏Mohammad Reza Shayea (2)

 ‏Mohammad Reza Shayea (4)

 ‏Mohammad Reza Shayea (6)

 ‏Mohammad Reza Shayea (9)

پرسش های متداول

محمد رضا شایع در کدام کشور زندگی می کند؟

محمد رضا شایع در کشور امارات زندگی می کند.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی محمد رضا شایع خواننده مشهور رپر را بررسی کردیم. اگر شما هم از علاقه‌مندان این خواننده مشهور هستید و اطلاعات دقیق‌تری از زندگی او دارید در قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار