«شب پیانو» مردم را با موسیقی کلاسیک آشنا می‌کند

گروه موسيقى آرپا را هميشه مي‌شود با کارها متفاوت و ویژه خودش به ياد آورد. كارهايى كه در ذهن باقى مى‌ماند، مانند تنظيم‌هاى متفاوت با خلاقیت‌هایی کم‌نظیر، كارهايى مثل اجراى زنده موسيقى فيلم و کارتون‌ها و كارهايى از اين قبيل

یسنا جهانگیری -مدیر برنامه کنسرت «شب پیانو» : گروه موسيقى آرپا را هميشه مي‌شود با کارها متفاوت و ویژه خودش به ياد آورد. كارهايى كه در ذهن باقى مى‌ماند، مانند تنظيم‌هاى متفاوت با خلاقیت‌هایی کم‌نظیر، كارهايى مثل اجراى زنده موسيقى فيلم و کارتون‌ها و كارهايى از اين قبيل.

اين بار هم ما با همكارى دكتر آربى بابوميان تصميم گرفتيم كنسرتى اجرا كنيم كه قطعاتش قطعات آشنا و خاطره‌انگیز باشد. اين قطعات طى يك نظرسنجى توسط مدرسين و هنرجوهاى موسيقى انتخاب شد كه البته برخى از آنها هم با تنظيم‌هاى متفاوت نسبت به آن چيزى كه درگذشته شنيده‌ايم اجرا شد كه خوشبختانه با استقبال زيادى روبه‌رو شد.

اما با توجه به فعاليت كم موسيقى كلاسيك در استان اصفهان ما پروژه‌اى را شروع كرديم كه بتوانيم علاقه‌مندان بيشترى را به اين موسيقى نزديك كنيم و فعاليت اهالى موسيقى كلاسيك را در اصفهان بيشتر كنيم.

حال اين نخستین «شب پيانو» گروه آرپا بود كه تصمیم داریم در برنامه‌هاى آينده قطعات كلاسيك بیشتری اجرا خواهد شد و همچنین سبك اجرا در هر كنسرت بيشتر از كنسرت قبلى به موسيقى كلاسيك نزديك خواهد شد تا بتوانيم کم‌کم گوش مردم را بيشتر به موسيقى كلاسيك آشنا كنيم و افراد بيشترى را به اين موسيقى علاقه‌مند كنيم.

جا دارد كه تشكر كنم از دكتر آربى بابوميان و حمایت‌های ایشان و اعتمادشان نسبت به من و اميدوارم در اين راه همواره موفقيت‌هاى بيشترى را باهم جشن بگيريم.

ارسال نظر