حمایت رئیس کمیته استیناف از سپاهان/امتیازی به آنها داده نشده

ورزش سه نوشت:علیرضا صالحی می‌گوید امتیازاتی که سپاهان در زمین کسب کرده، نباید در بیرون از مستطیل سبز از آنها گرفته شود.

حمایت رئیس کمیته استیناف از سپاهان/امتیازی به آنها داده نشده

عصر روز گذشته بود که سرانجام پس از ماه‌ها حاشیه و اخبار مختلف درباره کسر 4 امتیاز از سپاهان و جریمه مالی سنگین این تیم، کمیته استیناف رای به بازگرداندن امتیاز این تیم داد تا طلایی‌پوشان اصفهانی در جدول رده‌بندی بار دیگر به صدر بازگردند.

پس از این حکم سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور اعتراض شدیدی به حکم صادره از سوی کمیته استیناف داشتند که سبب شد علیرضا صالحی در گفتگویی تلویزیونی به ابهامات آنها پاسخ بدهد و تاکید کند امتیازی به سپاهان داده نشده و فقط امتیازهای کسر شده به آنها بازگردانده شده است.


او در بخشی از صحبت‌هایش از عملکرد فنی تیم فوتبال سپاهان در زمین مسابقه اینطور به دفاع از آنها پرداخت: «باشگاه‌های معترض از جمله پرسپولیس و استقلال که هجمه شدیدی را علیه کمیته استیناف و فدراسیون وارد کردند به یاد داشته باشند که امتیازی به باشگاه سپاهان داده نشده است بلکه امتیازات کسر شده از طرف آنها کسر شده بود یعنی آنها تلاش کردند و امتیازاتی را به دست آوردند اما در پی صدور این حکم، امتیازاتی از آنها کسر شده بود. حالا با این روند، امتیازات خودشان به آنها برگشته است. اگر این تخلف صورت نگرفته بود، این فاصله امتیازی کماکان وجود داشت. پس این باشگاه‌ها نباید با فشار به رکن قضایی و ایجاد هجمه به دنبال محق دانستن خودشان بروند.

با بازگرداندن امتیازاتی که از سپاهان در روز 22 شهریورماه کسر شد، شاگردان مورایس بار دیگر در روز 5 دی ماه به صدر جدول بازگشتند و حالا با آرامش خاطر بیشتری ادامه مسابقات را پی می‌گیرند.

251 251

منبع: khabaronline-1853445

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار