برتری شرکت توزیع برق اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی
در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی، شرکت توزیع برق اصفهان در 9 محور نو آوری و فعالیتهای پیشرو، برنامهریزی و ارزیابی، تحقیق و پژوهش، ارتباطات رسانهای، اطلاعرسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، محتوا سازی، رویدادپردازی، مسئولیت اجتماعی حائز رتبه برتر شد.
در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی، شرکت توزیع برق اصفهان در 9 محور نو آوری و فعالیتهای پیشرو، برنامهریزی و ارزیابی، تحقیق و پژوهش، ارتباطات رسانهای، اطلاعرسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، محتوا سازی، رویدادپردازی، مسئولیت اجتماعی حائز رتبه برتر شد. برتری در تمام شاخصها موجب شد تا باب گفتگو را با محمد علیاکبری مدیر دفتر روابط عمومی داشته باشیم و از فعالیتهای این دفتر در سال 97 جویا شویم.
به گزارش اصفهان امروز، او به نقش مهم و اثرگذار روابط عمومی بر روی مناسبات اجتماعی و تعاملات جامعه و سازمانها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمانها است و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند.
او به عملکرد دفتر روابط عمومی اشاره کرد و گفت: در راستای تعهدات سازمانی و عمل به مسئولیت اجتماعی تولید بیش از 4000 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی و بیش از 50 موشن گرافیک در سال 97 در خصوص مدیریت مصرف برق و حضور گسترده در فضای مجازی و جریان سازیهای خبری با برگزاری نشستهای خبری و همچنین از طریق شبکههای اجتماعی نشان از جدیت این واحد سازمانی در ایجاد اعتماد و آگاهی سازی اجتماعی داشته است، ایجاد سامانههای متعدد نیز توانسته رضایت داخلی و بیرونی سازمان را جلب نماید مانند سامانه CRM(سامانه مدیریت ارتباط با مشتری) که تمامی درخواستها و گلایههای مردمی را به شیوهها مختلف دریافت و به صورت هوشمند و خودکار به واحدهای مختلف ارجاع، رسیدگی و پاسخدهی میکند. او در ادامه به دیگر نرمافزارهای کاربردی و اجرایی این دفتر اشاره کرد و گفت: نرمافزار آرشیو که مستندات صوتی، تصویری و مکتوب روابط عمومی را در قالبی ساده و جذاب برای تمامی همکاران قابل استفاده و شرایطی را ایجاد نموده تا همکاران بدون مراجعه به دفتر روابط عمومی در هر کجای سازمان بتوانند به تمام عکسها و فیلمهای سازمانی دسترسی داشته باشند. سامانه پژوهش و افکار سنجی نیز از دیگر سامانههای مؤثر در تکریم ارباب رجوع بوده که تمام خدمات ارائه شده از سوی شرکت را پس از پایان هر خدمت نظرسنجی و مغایرتهای آن نیز به صورت مصاحبهی عمیق بررسی و اصلاحات آن پیگیری میکند.
او به دریافت تندیس و لوحهای مختلف روابط عمومی در جشنوارهها و سمپوزیوم های مختلف در سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: روابط عمومی برتر در رشته مدیریت راهبردی روابط عمومی در پانزدهمین جشنواره برترین روابط عمومیهای ایران، رتبه برتر در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، رتبههای برتر در سیزدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان در رشتههای برنامهریزی، پژوهش، افکارسنجی، نوآوری، فعالیتهای خلاقانه، روابط عمومی الکترونیک و ارتباطات رسانهای و تقدیر ویژه از فعالیتهای دینی و فرهنگی این دفتر در سطح شرکت توانیر، تقدیر ستاد اقامه نماز استان و کسب رتبههای برتر قرآنی کشور، مهر تأییدی است بر توانمندی و تخصص کارشناسان و فعالیتهای مدون و با برنامهی روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان که بهطورقطع با حمایتهای مدیرعامل محترم شرکت و همراهی تمام کارکنان شرکت میسر شده است. او در پایان خاطرنشان کرد: امید است با یاری گرفتن از خداوند متعال و با برنامهریزی دقیق در حوزه ارتباطات و روابط عمومی و همراهی بیشازپیش همکاران به موفقیتهای روزافزون دست یابیم.