دبیرکل فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی:

اصفهان ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد

دبیرکل فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی گفت: اصفهان شهر بسیار زیبایی است که هم برای گردشگری و هم برای بازرگانی و تجارت ظرفیت بسیار بالایی دارد.

اصفهان ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد

 حمید محمد بن سالم در گفتگو با خبرنگار ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس درباره تأثیر برگزاری اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان بر بهبود روابط کشورهای عضو، اظهار داشت: در نشست‌هایی که به طور مثال ۳۵ کشور به دنبال ایده‌های جدید و حل مشکلات و افزایش تجارت باشند، هر مسئله‌ای را می‌توان حل‌وفصل کرد. او ادامه داد: در مجمع گفتگوی همکاری آسیا توسعه روابط بسیار راحت‌تر است تا اینکه بخواهیم با کسی خارج از این تشکل مذاکره کنیم.

 دبیرکل فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی با اشاره به اینکه در روزهای برگزاری اجلاس از اتاق بازرگانی اصفهان و مکان‌های تاریخی این شهر بازدید کردم، افزود: اصفهان شهر بسیار زیبایی است که هم برای گردشگری و بازرگانی و تجارت ظرفیت بسیار بالایی دارد.

 محمد بن سالم ادامه داد: در این رویداد با صاحبان کسب‌وکارهای زیادی در این شهر زیبا صحبت کردیم که نشان می‌دهد تنوع زیاد و ظرفیت‌های بالایی در اصفهان وجود دارد؛ از جمله آنها می‌توان به صنایع فولاد، کشاورزی و داروسازی و... اشاره کرد.

 او خاطرنشان کرد: ابزارهای متنوعی نیز بین ایران و امارات وجود دارد که می‌توان استفاده کرد تا این دو کشور تجارت بیشتری داشته باشند؛ برای مثال اصفهان و امارات پروازهای مستقیم و ارتباطات خوبی دارند.

 دبیرکل فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی تصریح کرد: بی‌تردید در آینده با ملاقات‌ها و گفتگوهای بیشتر می‌توانیم قدرت و ابتکار عمل بیشتری برای کمک به یکدیگر و تجارت بهتر داشته باشیم.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار