عضو مجلس خبرگان رهبری در بازدید از فولاد مبارکه مطرح کرد:

مطالبه‌گری اعضای مجلس خبرگان رهبری برای هموار کردن مسیر تولید

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه شهرستان آباده در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه گفت: اگرچه مجلس خبرگان یک نهاد اجرایی نیست و یک نهاد نظارتی است، اما اعضای این مجلس از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت محترم می‌توانند به‌گونه‌ای مطالبه‌گری کنند که مسیر تولید و جهش آن هموار گردد.

مطالبه‌گری اعضای مجلس خبرگان رهبری برای هموار کردن مسیر تولید

به گزارش خبرنگار فولاد، در این بازدید که روز یک‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام شد، حجت‌الاسلام دانا در مصاحبه با خبرنگار فولاد، آشنایی با روند تولید انواع ورق‌های فولادی در بزرگ‌ترین کارخانه فولادسازی کشور، مشاهده عینی نتیجه  زحمات کارکنان فولاد مبارکه و آشنایی با مشکلات این شرکت را از مهم‌ترین اهداف بازدید خود برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند، برطرف کردن موانع تولید که به جهش اقتصادی کشور منجر شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح‌های توسعه صنعت فولاد کشور در فولاد مبارکه، اظهار امیدواری کرد که این شرکت بتواند بیش‌ازپیش در مسیر تحقق راهبرد جهش تولید و اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش کند.

امام‌جمعه آباده  گفت: اگرچه این شرکت در مسیر خود با مشکلاتی مواجه است؛ اما می‌بینیم که به‌خوبی توانسته نقش خود را در صنعت و اقتصاد کشور ایفا کند. ضمن اینکه امیدواریم با همکاری و همراهی دولت محترم، شرایطی فراهم شود که مشکلات موجود برای چنین کارخانه‌هایی در راه رشد و توسعه کشور به‌خوبی رفع شود و این کارخانه‌ها بتوانند در بالاترین سطح که از آن‌ها انتظار می‌رود نقش‌آفرینی کنند.

گفتنی است سخنرانی در میان نمازگزاران مسجد جامع فولاد مبارکه و دیدار با علیرضا کاظمی معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام دانا در جریان حضور در فولاد مبارکه بود.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار