فرصت ویژه در پست‌بانک ایران برای کسب‌وکارها

بهره‌مندی از مزایای خدمات اعتباری پست‌بانک ایران با افزایش میانگین حساب متصل به دستگاه پوز

صاحبان حساب‌های متصل به دستگاه پوز (حساب‌های قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز، کوتاه‌مدت) می‌توانند با افزایش میانگین حساب خود از مزایای خدمات اعتباری پست‌بانک ایران از جمله تسهیلات کارت اعتباری. خرید دین، مرابحه تأمین سرمایه در گردش، مرابحه سرمایه ثابت تا سه برابر میانگین حساب‌جاری یا حساب کوتاه‌مدت بهره‌مند شوند.

 بهره‌مندی از مزایای خدمات اعتباری پست‌بانک ایران با افزایش میانگین حساب متصل به دستگاه پوز

شبکه گسترده بانکی و فناوری‌های پیشرفته، موجب ارائه خدماتی نوین و متمایز می‌شود، کانال‌های یکپارچه ارائه خدمات درکنار همکاری با شرکای کلیدی، امکان هوشمندسازی خدمات بانکی را فراهم می‌کند؛ پست‌بانک ایران به‌عنوان بانکی پیشرو در گسترش خدمات مالی و بانکی، کمک به توسعه سیستم بانکی و گسترش تسهیلات بانکی شناخته شده است و در این راه اقدامات و تسهیلات متنوعی ارائه می‌دهد.

پست‌بانک ایران با تمرکز بیشتر بر بانکداری خرد بر بستر الکترونیک و خدمات بانکی یکپارچه و هم چنین تمرکز بر خدمات اعتباری، به دارندگان حساب‌های متصل به دستگاه پوز خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. دستگاه پوز یکی از مهم‌ترین ابزارهای کسب‌وکارها محسوب می‌شود از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای تا کسب‌وکارهای کوچک برای مدیریت و رشد کسب‌وکارشان به دستگاه پوز (کارت‌خوان) نیاز دارند. یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از دستگاه‌های پوز افزایش فروش و رضایت مشتری است. مدیریت مالی بهتر، کاهش ریسک امنیتی استفاده از پول نقد و صرفه جویی در زمان از جمله مزیت‌های استفاده از دستگاه پوز (کارت‌خوان) است در کنار تمام این مزایا، پست‌بانک ایران برای صاحبان حساب‌های متصل به دستگاه‌های پوز، تسهیلات و مزایای ویژه‌ای مهیا کرده است.

photo_2024-10-12_11-16-47

صاحبان حساب‌های متصل به دستگاه پوز (حساب‌های قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز، کوتاه‌مدت) می‌توانند با افزایش میانگین حساب خود از مزایای خدمات اعتباری پست‌بانک ایران از جمله تسهیلات کارت اعتباری. خرید دین، مرابحه تأمین سرمایه در گردش، مرابحه سرمایه ثابت تا سه برابر میانگین حساب‌جاری یا حساب  کوتاه‌مدت  بهره‌مند شوند. همچنین باتوجه‌به امکان تعریف پوز فروشگاهی روی حساب‌های قرض‌الحسنه رحمت، مشتریان می‌توانند از وام‌های قرض‌الحسنه این طرح (متناسب با میانگین حساب)  استفاده کنند.

 

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار