یک روز با مدیران عالی تجارت و کسب و کار (1)

همایش «مدیریت عالی تجارت و کسب‌وکارکسب و کار» باهدفبا هدف انتقال تجربه‌های شرکت‌های مطرح ایرانی و با حضور اساتید برجسته علم مدیریت در اصفهان برگزار شد.

یک روز با مدیران عالی تجارت و کسب و کار (1)

اصفهان‌امروز: همایش «مدیریت عالی تجارت و کسب‌وکار کسب و کار » باهدف با هدف انتقال تجربه‌های شرکت‌های مطرح ایرانی و با حضور اساتید برجسته علم مدیریت در اصفهان برگزار شد. مدیران و کارکنان کسب‌وکارها همیشه به دنبال ارزش‌آفرینی برای برندهای خود و جذب مشتریان بیشتر هستند. دراین‌بین در این بین استعدادهای نهفته در افراد وجود دارد که به دنبال جرقه‌ای برای بروز و ارتقا آن هستند که به‌طور به طور حتم استفاده و بهره‌گیری از تجارب شرکت‌ها و کارشناسان موفق و بومی می‌تواند اثرگذار باشد. امروزه تبلیغات به شکل سنتی آن کمتر کارایی و اثرگذاری همچون گذشته را دارد. تبلیغات در آگهی‌نامه‌ها، نصب پوستر، پخش تراکت، بنرهای سطح شهر و حتی بیلبورد و تیزر تلویزیونی، دیگر، کارکرد سابق را ندارند و رسانه‌های جدید و شیوه‌های جدید در تبلیغات است که می‌تواند در ذهن و دل مخاطب اثرگذار باشد و برای یک برند نتیجه‌بخش باشد. کم‌وبیش کم و بیش درباره عرصه‌های جدید تبلیغ و اطلاع‌رسانی و برندینگ مقالات و کتاب‌هایی نوشته‌شده نوشته شده و سمینارهایی برگزارشده برگزار شده و می‌شود. همایش یک‌روزه مدیریت عالی تجارت و کسب‌وکار کسب و کار باهدف با هدف گرد هم آمدن مدیران در بخش خصوصی و با رویکرد مباحث بازاریابی، تبلیغات، فروش سازمانی و مذاکرات تجاری در زمینه تربیت نیروی انسانی با بهره‌گیری و انتقال تجربه‌های شرکت‌های مطرح و برجسته در علم مدیریت بحث‌های ازجمله از جمله جسارت در بازاریابی، کپی رایتینگ در تبلیغات، فروش سازمانی و مذاکرات تجاری با همین رویکرد برگزار شد. این همایش که با عنوان مدیران الماسی تلاش می‌کند تا روند بهبود و تکرار چنین همایش‌های با اهداف و برنامه‌های متفاوت در سبک و سیاقی نو ادامه‌دار باشد. در این همایش استادان برجسته‌ای در حوزه کسب‌وکار کسب و کار ، تبلیغات، بازاریابی و... به سخنرانی پرداختند.

ارسال نظر