ساعت ها آماده تحویل سال نو

خلاقیت در بازاریابی و استفاده مناسب از مناسبت های خاص می تواند به ایجاد برند حرفه ای، نوآور و متمایز در میان رقبا منجر شود؛ اما به خرج دادن این خلاقیت به این سادگی ها هم نیست، علاوه بر اینکه ایده باید نو و متفاوت باشد، نیاز به تفکر عمیق، شناخت بازار هدف، رقبا و طرز فکر مخاطبان و مشتریان دارد.

ساعت ها آماده تحویل سال نو
خلاقیت در بازاریابی و استفاده از مناسبت های خاص می تواند به ایجاد برند حرفه ای، نوآور و متمایز در میان رقبا منجر شود؛ اما به خرج دادن این خلاقیت به این سادگی ها هم نیست، علاوه بر اینکه ایده باید نو و متفاوت باشد، نیاز به تفکر عمیق، شناخت بازار هدف، رقبا و طرز فکر مخاطبان و مشتریان دارد تا بتوان ایده ای خلق کرد که پل ارتباطی عمیق و تاثیر گذاری ایجاد کند. چه خوب است وقتی مشتری آن سازمان از آن ایده به عنوان خاطره ای یاد می کند و آن زمان می توان گفت ایده خلاقانه و موفق بوده و توانسته اثر خود را بگذارد. قطعا این موضوع برای آن سازمان سودآور هم خواهد بود. کافی است از زاویه ای دیگر به اطراف نگاه کنیم و با اندکی نوآوری مشتریان خود را خوشحال و شگفت زده کنیم. اما فروشگاه گلدن دیزاین «گروه گالری پارسی» با تنظیم ساعت های خود مطابق با لحظه تحویل سال (۱۳:۵۸:۴۰) از مناسبت عید نوروز استفاده خلاقانه ای کرده و همانظور که در عکس مشاهده می کنید با این عمل، بین محصولات خود و یک مناسبت ملی، ارتباط موثری را ایجاد کرده است. «فراموش نکنید مشتریان نگاه تیزبینانه ای دارند!»


ارسال نظر