حمزه‌زاده: قیمت هتل‌ها در نوروز افزایش ندارد

رییس جامعه هتلداران ایران گفت: در ایام نوروز هیچگونه افزایش قیمتی در هتل‌های کشور نخواهیم داشت و مردم هرگونه تخلف را از طریق سایت جامعه هتل‌داران و یا سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ را منعکس کنند.

رییس جامعه هتلداران ایران گفت: در ایام نوروز هیچگونه افزایش قیمتی در هتل‌های کشور نخواهیم داشت و مردم هرگونه تخلف را از طریق سایت جامعه هتل‌داران و یا سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ را منعکس کنند.

به گزارش ایمنا، جمشید حمزه‌زاده در این باره اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر زیرساخت‌های اقامتی کشور وضعیت مطلوبی دارد و ۲۱۰۰ هتل و هتل آپارتمان با ۵۰۰ هزار اتاق در سراسر کشورمان به گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: هتلداران از مدت ها قبل با بهسازی و بازسازی مراکز اقامتی، ایجاد تنوع و ارتقاء کیفیت خدمات برای استقبال از گردشگران نوروز آماده شده‌اند، امیدواریم نوروز ۹۸ برای گردشگری کشور و صنعت هتلداری پرثمر باشد.

رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به اینکه در برخی مقاصد سفر از جمله اصفهان، شیراز و کیش از مدتها قبل از نوروز رزرو مراکز اقامتی با استقبال مسافران همراه بوده است، اظهار کرد: مردم ما بیشتر به مقاصد سنتی سفر می‌کنند، اما جهت‌گیری و سیاست‌گذاری جامعه هتلداران در همراهی با سازمان میراث‌فرهنگی‌، صنایع‌دستی و گردشگری، تعریف مقاصد جدید گردشگری است.

حمزه‌زاده ادامه داد: سفر و گردشگری باید در تمام نقاط کشور توزیع شود چراکه جای جای ایران از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری برخوردار است و با توجه به این سیاست، هتل‌ها در بسیاری از استان‌ها طی ایام سال با ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف به گردشگران خدمات ارائه می‌ کنند.

وی یادآور شد: براساس تصمیم هیئت مدیره جامعه هتلداران، هتل‌های سراسر کشور در ایام نوروز افزایش نرخ نخواهند داشت و حتی ممکن است برای جذب گردشگر تا ۶۰ درصد تخفیف برای ارایه خدمات اعمال کنند، اما در ایام نوروز به دلیل رونق در عرضه و تقاضا هتلداران بدون اعمال تخفیف و البته با نرخ مصوب خدمات رسانی می کنند، که همین موضوع شاید به شکلی تداعی شود که هتلها افزایش قیمت داشته اند در حالی که واقعیت افزایش قیمت نیست بلکه هتلها تخفیف ها را از نرخ مصوب برداشته اند.

رییس جامعه هتلداران ایران با تاکید مجدد بر این که قیمت هتل ها هیچگونه افزایشی نخواهد نداشت، گفت: هتلداران موظفند نرخ مصوب را در معرض دید مسافران قرار دهند و اگر مسافران شکایتی و نارضایتی داشتند می توانند از طریق سایت جامعه هتلداران ایران به نشانیhoteldaran.com مراتب را منعکس کنند و نیز سامانه ۰۹۶۲۹ هم آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این باره است.

حمزه‌زاده افزود: تاکنون ۲۰ مورد شکایت در سایت جامعه هتلداران ایران به ثبت رسیده که همه این موارد در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه اعلام شده است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار