یکه‌تازی رامبد با «قانون مورفی»

فیلم‌های سینمایی «قانون مورفی» و «مارموز» پس از گذشت چندین هفته همچنان در رده اول و دوم جدول فروش هفتگی قرار دارند.

فیلم‌های سینمایی «قانون مورفی» و «مارموز» پس از گذشت چندین هفته همچنان در رده اول و دوم جدول فروش هفتگی قرار دارند.

به گزارش فارس ، فیلم‌هایی که در این هفته رده‌های اول تا سوم جدول فروش را به خود اختصاص داده‌اند به ترتیب فیلم‌های «قانون مورفی»، «مارموز» و «کلمبوس» هستند.

سینماهای سپاهان، پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و سینما فلسطین در این هفته با اکران فیلم‌های خود میزبان میهمانانی که برای تماشا و گذراندن اوقات آخر هفته‌ای خود به آن‌ها مراجعه می‌کنند خواهد بود در این سینماها هر فیلم در سانس و سالن مشخصی به اکران در می‌آید.

* پردیس سینمایی چهارباغ

در لیست اکران فیلم‌های پردیس سینمایی چهارباغ «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «دزد و پری2»، «اتاق تاریک»، «مارموز»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کلمبوس» و «پاستاریونی» به چشم می‌خورد؛ در این سینما ساعت شروع اکران فیلم‌ها از ساعت 10:30 الی 23:59 خواهد بود، کسانی که مایل به دیدن این فیلم‌ها در این سینما هستند می‌توانند در این ساعت‌های مشخص شده به سینما بروند.

* پردیس سینمایی ساحل

فیلم‌های «تخته گاز»، «درساژ»، «قانون مورفی»، «دزد و پری2»، «اتاق تاریک»، «مارموز»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کلمبوس»، «میلیونر میامی»، «پیشونی سفید2»، «پاستاریونی»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «هزارپا» و یک فیلم از هنر و تجربه در این میان با نام «گلدن تایم» به اکران در می‌آیند.

سانس آغازی این فیلم‌ها از ساعت 10:15 خواهد بود و همچنین ساعت پایانی آن‌ها در 22:45 است؛ علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند در ساعت‌های مشخص شده اوقات آخر هفته‌ای خود را با انتخاب فیلم مورد علاقه خود در این سینما به تماشای فیلم سپری کنند.

* سینما سپاهان

سینما سپاهان میزبان فیلم‌های «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «کلمبوس»، «پاستاریونی» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در این هفته است؛ ساعتی که این فیلم‌ها برای شروع بر روی پرده نقره‌ای می‌روند 10:30 خواهد بود و ساعت پایانی آن‌ها 22:30 است، مردم می‌توانند با انتخاب فیلم مورد علاقه خود به تماشای آن بنشینند.

* سینما فلسطین

این هفته در سینما فلسطین شاهد دو فیلم با نام «قانون مورفی» و «کلمبوس» هستیم؛ در این سینما ساعتی که شروع این دو برنامه را اعلام کرده است از 10:30 صبح خواهد بود و تا 20:30 شب به پایان می‌رسد، کسانی که مایل به دیدن این فیلم‌ها در این سینما هستند باید در ساعت‌های مشخص شده به این سینما بروند و فیلم خود ر ا تماشا کنند.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

این هفته پردیس سینمایی سیتی‌سنتر در لیست برنامه‌های خود فیلم‌های «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «درساژ»، «دزد و پری2»، «اتاق تاریک»، «مارموز»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کلمبوس»، «آستیگمات»، «پیشونی سفید2»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و 5 فیلم از هنر و تجربه با نام‌های «راز ماندگاری»، «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند»، «پولاریس»، «فیلم‌های کوتاه زمستان» و «در جستجوی فریده» را به تماشا بر روی پرده خواهد برد.

ساعت شروع این فیلم‌ها در این سینما برای کسانی که می‌خواند بروند از ساعت 11:10 خواهد بود و تا 23:50 ادامه خواهد داشت؛ علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند در این ساعت‌های مقرر شده برای تماشای فیلم مورد پسند خود به این سینما مراجعه کنند و با نگاه‌های تماشاگرانِ خود به پای تماشای فیلم خود بنشینند و آخر هفته خود را این گونه سپری کنند.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه کنندگان روح‌الله و سمیرا برادری در سال 1396 با ژانری اجتماعی ساخته شده است؛ این فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی همچون علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی،یسنا میر طهماسب، باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان، شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی و نگار مقدم بازی شده است.

داستان این فیلم از این قرار است «گلسا دختری 16 ساله است که به همراه خانواده‌اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می‌کند؛ او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند، یک روز آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دست به اقدامی هیجان انگیز بزنند، اقدامی که پیامدهای غیر منتظره‌ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاسرگرم کننده و هیجان انگیز به دردسری پیچیده تبدیل می‌شود، اتفاقاتی که رخ می‌دهد از اساس دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می‌دهد»

* جدول فروش

فیلم سینمایی «قانون مورفی» همچنان در رده اول جدول فروش هفتگی قرار دارد؛ این فیلم پس از گذشت 2 هفته در 137 سینما بیش از 1 میلیارد و 636 میلیون تومان فروش داشته است؛ پس از آن فیلم سینمایی «مارموز» که با گذشت 5 هفته در 134 سینما که بیش از 578 میلیون تومان فروش خود را داشته است در رده دوم جدول قرار گرفته است.

برای دیدن برنامه سینماهای اصفهان کلیک کنید
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار