رویکرد محوری پلیس کشف علمی جرم است

روز گذشته صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان به میزبانی نیروی انتظامی و با حضور عباس رضایی، استاندار اصفهان، امیر محسن آذر افروز، ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) و محمدرضا حبیبی، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

رویکرد محوری پلیس کشف علمی جرم است

گروه اصفهان| در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا و جمعی از مدیران کل حضور داشتند و نمایش توانمندی‌های عملیاتی نیروی انتظامی و معرفی برترین‌های هر بخش نیز بخش دیگری از صبحگاه مشترک بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه این برنامه اظهار داشت: کشف علمی جرم یکی از رویکردهای مؤثر و محوری پلیس استان اصفهان است، داده‌ها و آزمایشگاه‌های کشف علمی جرم در سطح بالایی قرار دارد و این ابزارها باعث شده تا با حداقل شواهد موجود به مجرم برسیم. سردار مهدی معصوم‌بیگی ادامه داد: طبق آخرین ارزیابی‌های ستاد فرماندهی ناجا در تهران رضایت‌مندی مردم از نیروی انتظامی استان اصفهان افزایش یافته است. طبق این بررسی‌ها سطح رضایت‌مندی از پلیس نسبت به شش‌ماهه نخست سال 97 افزایشی 4 درصدی داشته و تقاطع گیری این بررسی‌ها با سنجش‌های استانی نیز مؤید همین امر است. امروز نیروی انتظامی استان در اوج آمادگی برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و کشف علمی جرم یکی از رویکردهای مؤثر و محوری پلیس استان اصفهان است، داده‌ها و آزمایشگاه‌های کشف علمی جرم در سطح بالایی قرار دارد و این ابزارها باعث شده تا با حداقل شواهد موجود به مجرم برسیم. معصوم‌بیگی اضافه کرد: در همین راستا رویکرد پلیس استان بر سه محور پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله استوار است، البته تلاش می‌کنیم تا مسائل را در دو محور اول کشف و حل کنیم چرا که قدرت پیش‌بینی و پیشگیری نیروی انتظامی استان در سطح بالایی قرار دارد.

کشف سرنخ‌هایی از قاتلان شهید امینی

فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره شهید میلاد امینی که هفتم مهر در حین کنترل محور مواصلاتی به ضرب گلوله مجروح و با وجود تمام تلاش‌های پزشکی پس از چند روز به شهادت رسید گفت: سرنخ‌هایی از قاتلان شهید میلاد امینی مأمور انتظامی شهرستان شاهین‌شهر به دست آمده است. متهمان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر می‌شوند. پلیس اصفهان هم‌اکنون در اوج آمادگی قرار دارد و با اخذ آخرین داده‌ها و کشف جرم با شیوه‌های نو، جرائم پیچیده را موردبررسی قرار می‌دهد.

سلامت و امنیت دو وظیفه دولت در قبال مردم است

در ادامه استاندار اصفهان اظهار کرد: امنیت و سلامت دو وظیفه دولت‌ها در قبال مردم است، اگر امنیت و سلامت را از جامعه بگیریم هیچ موضوعی برای بحث باقی نمی‌ماند و همه مسائل ریشه در این دو دارد. عباس رضایی گفت: روزهایی از سال که به نام نیروهای مسلح نام‌گذاری شده فرصت خوبی است تا از تلاشگران عرصه امنیت قدردانی شود، هفته نیروی انتظامی نیز فرصت مناسبی است تا زمینه‌های خدمت پلیس به مردم را معرفی و از زحمات آنان تقدیر کنیم. رئیس شورای تأمین استان اصفهان خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به سردمداری آمریکای شیطان با تمام وجود در مقابل جبهه حق ایستاده و قصد برهم زدن امنیت کشور از امنیت نظامی و امنیت مرزها تا امنیت اجتماعی را دارد حافظان امنیت مردم با تلاش شبانه‌روزی دشمن را ناکام گذاشته‌اند. او عنوان کرد: خطر آسیب‌پذیری جامعه در برابر مواد مخدر و دیگر تهدیدات امنیتی که امروز دشمن فراهم کرده با وجود نیروهای مسلح پرتلاش ما رفع شده و وظیفه دولت قدردانی از تمام نیروهای مسلح برای رقم زدن این امنیت است. رضایی تأکید کرد: اینکه جمهوری اسلامی با تمام توان در برابر دشمن ایستاده نتیجه هماهنگی نیروهای مسلح است که با تمام وجود برای حفظ امنیت و اقتدار نظام عمل می‌کنند، هماهنگی میان سرداران جبهه مقاومت و سرداران عرصه دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان مستقل‌ترین و آزادترین کشور دنیا مطرح کرده است. استاندار اصفهان با اشاره به شهادت یکی از کارکنان نیروی انتظامی در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: به خانواده این شهید گران‌قدر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای این شهید و سایر شهدای امنیت از خداوند علو درجات را خواستارم.






ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار