جدید ترین مدل لباس مجلسی و مانتو گیپور برای خانم های شیک پوش+فیلم و عکس

پارچه گیپور یکی از انواع پارچه های محبوب و پرطرفدار است که برای لباس های رسمی و مجلسی از آن استفاده می شود. قبلا این پارچه هیچ رنگ و بویی از اسپرت بودن نداشت و خیلی هم بی معنی بود که از آن در لباس های کژوال و راحتی استفاده شود اما از آنجایی که مد است دیگر گاهی دلش می خواهد همه قوانین را بر هم بزند، این پارچه کم کم در طراحی لباس های اسپرت هم وارد شد.

جدید ترین مدل  لباس مجلسی و مانتو گیپور برای خانم های شیک پوش+فیلم و عکس

پارچه گیپور یکی از انواع پارچه های محبوب و پرطرفدار است که برای لباس های رسمی و مجلسی از آن استفاده می شود. قبلا این پارچه هیچ رنگ و بویی از اسپرت بودن نداشت و خیلی هم بی معنی بود که از آن در لباس های کژوال و راحتی استفاده شود اما از آنجایی که مد است دیگر گاهی دلش می خواهد همه قوانین را بر هم بزند، این پارچه کم کم در طراحی لباس های اسپرت هم وارد شد. پارچه های گیپور و دانتل که بسیار یادآور لطافت زنانه هستند امروزه دوباره جایگاه خود را در قلب مخاتطبانشان بازکرده اند. از پیژامه ها و ربدوشامبرهای تزیین شده با دانتل گرفته تا ماکسی های شیک و الگانت زنانه؛ لباس عروس هم که جای خود را دارد. این پارچه های محبوب از زمان های قدیم در طراحی لباس عروس جایگاه ویژه ای داشتند. به طور کلی پارچه های تور دار نماد زنانگی و لطافت هستند.امروزه این پارچه های گیپور در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. اگر به دنبال یک لباس متفاوت با ظاهری شیک و زنانه می گردی، می توانی یکی از انواع پارچه های گیپور را با توجه به رنگ پوست، فرم اندام و قد، برای خودت انتخاب کنی. انواع سنگ دوزی و مروارید دوزی شده، گل برجسته، تمام تور و… آن با توجه به سلیقه تو در بازار موجود است.لباس های گیپور از آن دسته لباس هایی هستند که همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند و هیچ وقت فعالان عرصه مد از آنها خسته نمی شوند و مدام مدل های جدید این لباس ها عرضه می شود.شاید تا چند سال پیش بیشتر خانم های مسن تر از این دست لباس ها استفاده می کردند اما در حال حاضر مدل های مختلف لباس گیپور برای همه سنین عرضه می شود.نکته دیگر اینکه پارچه گیپور برای خانمهای درشت و چاق کاملا مناسب است به شرط اینکه رنگ و مدل مناسب انتخاب شده باشد.اگر به پارچه گیپور علاقه مند هستید سعی کنید خلاقیت و نوآوری داشته باشید و کلیشه های موجود را بر هم زنید و رنگ های متفاوت را هم امتحان کنید.بیشتر خانمها به گیپور مشکی،زرشکی و کرم علاقه دارند در حالی که عکس های زیر به شما نشان می دهد یک مدل لباس گیپور آبی یا سبز هم می تواند تا چه حد جذاب و خواستنی باشد.فراموش نکنید ترکیب گیپور با ساتن یا حریر هم بسیار جذاب و خاص است و با استفاده از آن می توانید در مهمانی ها حسابی بدرخشید.


اگر هم به دنبال یک لباس مجلسی دخترانه شیک و ساده برای مهمانی های مختلف هستید پیشنهاد می کنیم مطلب ( مدل لباس مجلسی دخترانه ) را هم ببینید.


در این بخش تعداد زیادی از مدل های لباس مجلسی گیپور زنانه و دخترانه را برای شما گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

پارچه های گیپور مدت زمان زیادی است که مورد توجه طراحان مد قرار گرفته اند و در دوخت اغلب مدل های لباس مجلسی از این پارچه ها استفاده می شود. مدل لباس مجلسی گیپور دخترانه و زنانه در انواع طرح های متنوع موجود است و شما می توانید از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

همانند انتخاب سایر لباس ها باید در هنگام انتخاب مدل لباس مجلسی های گیپور به فرم اندام تان توجه کنید تا بتوانید لباس مجلسی گیپور با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی گیپور زیر برای خانم های قد بلند بسیار مناسب است؛البته خانم های خیلی لاغر بهتر است از این مدل استفاده نکنند اگر به دنبال مدل لباس مجلسی گیپور کوتاه هستید مدل زیر به شما توصیه می شود.
داشتن یک لباس گیپور مناسب مهمانی شب برای اکثر بانوان جذاب است و بر همین اساس مدل زیر توصیه می شود.
مدل لباس گیپور مجلسی زیر برای دختران جوان بسیار مناسب و جذاب است. لباس گیپور زیر با حریر تلفیق شده که می توانید از آن ایده بگیرید
لباس گیپور مجلسی در رنگ های روشن نیز جلوه و زیبایی خاصی دارد مدل پیراهن گیپور مجلسی آستین دار در سال های اخیر طرفداران زیادی داشته است. لباس مجلسی زنانه همیشه قرار نیست پر نقش و نگار باشد و گاهی لباس های ساده جذابتر هستند. پیراهن گیپور مجلسی دو تکه زیر برای خانمهای خوش اندام فوق العاده شیک و زیباست مدل پیراهن مجلسی گیپور کوتاه برای دختران جوان مناسب است پیراهن مجلسی گیپور سفید برای نو عروسان کاملا مناسب است



وقتی از ترکیب لباس مجلسی گیپور و حریر سخن می گوییم دقیقا منظورمان مدل های این چنینی است.

مدل لباس مجلسی بلند گیپور زیر با پارچه کار شده جلوه خاصی دارد
اگر به دنبال مدل لباس مجلسی کوتاه با گیپور هستید که هم زیبا باشد و هم خاص مدل زیر را به شما پیشنهاد می کنیم

مدل لباس گیپور کوتاه زیر به رغم سادگی واقعا زیبا و خاص است


مدل پیراهن مجلسی گیپور زیر برای خانم هایی که می خواهند خاص باشند مناسب است

اگر به دنبال مدل مانتو مجلسی با گیپور زیبا و خاص هستید این مدل به شما توصیه می شود
مدل مانتو گیپور زیر به رغم سادگی واقعا خاص و جذاب است مانتو گیپور زیر با رنگ روشن و سردش برای تابستان عالی است





لباس هایی با پارچه های تمام گیپور، به خودی خود دارای نقش و نگار و طرح هستند به همین دلیل نباید از اکسسوری های شلوغ و بزرگ در کنارشان استفاده کنی. اکسسوری های ساده (مینیمال)، تک رنگ و ظریف می تواند بهترین گزینه باشد.

با توجه به یقه لباس می توانید موهای نیمه جمع و یا باز را برای آرایش موهایتان انتخاب کنید و برای مدل زیر موهای بسته مناسب تر است







در فیلم زیر هم می توانید جدیدترین مدل لباس گیپور را ببینید
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار