شیک ترین مدل لباس مجلسی دخترانه ۲۰۱۹ با طراحی بسیار شیک + فیلم و عکس

امروزه والدین به لباس مجلسی دخترانه اهمیت بیشتری می دهند و دانستن برترین مدل لباس مجلسی دخترانه شیک برای انها اهمیت دارد.اگرچه در روزگاران گذشته لباس برای کودکان اهمیت چندانی نداشت اما در حال حاضر چه والدین چه خود کودکان و نوجوانان به لباس هایشان بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند همیشه شیک و تک باشند.

امروزه والدین به لباس مجلسی دخترانه اهمیت بیشتری می دهند و دانستن برترین مدل لباس مجلسی دخترانه شیک برای انها اهمیت دارد.اگرچه در روزگاران گذشته لباس برای کودکان اهمیت چندانی نداشت اما در حال حاضر چه والدین چه خود کودکان و نوجوانان به لباس هایشان بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند همیشه شیک و تک باشند. همه مادرها دوست دارند تا در مهمانی ها و مجالس لباس های زیبا و مطابق روز را برای فرزندشان مخصوصا دختر بچه ها تهیه کنند.از سوی دیگر طبق تحقیقات روانشناسی لباس ها در اعتماد به نفس کودکان نقش دارد که البته منظور استفاده از لباس های گران قیمت و تجملی نیست مدل های ساده و کاربردی اما شیک و جذاب و به روز هم می تواند برای کودکان خواستنی باشد.نکته حائز اهمیتی که همواره کارشناسان مد به آن تاکید دارند این است که کودکان نباید لباس های بزرگسالان را بر تن کنند و باید ازمدل های مخصوص سن خودشان استفاده کنند.قرار نیست لباس های پر کار و مجلسی سن کودک را بیشتر نشان دهد و جلوی راحتی او را بگیرد. با ما همراه باشید تا شما را با لباس های مجلسی دخترانه جدید سال 2019 آشنا کنیم.همچنین برای دیدن جدیدترین لباس های گیپور نیز می توانید اینجا کلیک کنید.

در این بخش از دنیای مد با انواع مدل لباس مجلسی دخترانه ۲۰۱۹ آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی قرار بگیرند.

  • توصیه انتخاب رنگ و طرح

ابتدا چند توصیه برای انتخاب بهترین مدل لباس مجلسی متناسب با فرم صورت، رنگ پوست و فرم اندام خدمتتان ارائه می دهیم تا راحت تر بتوانید از بین مدل لباس ها، رنگ و طرح مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
  • توجه به فرم بدن و صورت:

یکی از نکات مهمی که موقع خرید و انتخاب لباس مجلسی زنانه باید به آن دقت داشته باشید، فرم بدن و صورتتان است. فرم صورت و گردنتان مدل یقه مناسب برای شما را مشخص می‌کند و شناسایی فرم بدن هم نمی‌گذارد سراغ مدلی بروید که به شما نمی‌آید. به عبارت ساده‌تر این راهنما کمکتان می‌کند هر لباس دکلته‌ای را لباس مجلسی نبینید!

لباس شب مناسب خانم‌های با بالاتنه درشت

مناسب

1- اگر سینه‌های بزرگ و ران‌های کوچکی دارید، پیراهن رکابی بدون آستین (بنددار) بپوشید.

2- پیراهن‌های یقه هفت سینه‌های شما را کوچکتر نشان می‌دهد.

3- اگر شانه‌هایتان پهن است، پیراهن‌ تک شانه بپوشید.

4- اگر کمر شما چاق است کمربند استفاده نکنید.

5- رنگ تیره بپوشید تا اندام شما لاغرتر دیده شود.

6- لباس‌های دکلته بپوشید.

7- لباس مجلسی خود را از سر تا پا یک رنگ انتخاب کنید. تفاوت رنگ‌ها باعث می‌شود چاق‌تر دیده شوید.


نامناسب

1- از پوشیدن پیراهن‌هایی با یقه تزیین شده خودداری کنید.

2- اگر شانه‌های پهنی دارید، پیراهن‌هایی که آستین پف کرده و حجمی دارند، انتخاب نکنید.

3- هرگز لباس‌های گشاد نپوشید.

4- پارچه‌های با طرح برجسته و زمخت را انتخاب نکنید.

5- از پوشیدن پارچه‌هایی با نقش و نگار شلوغ خودداری کنید.

6- پارچه‌هایی مانند بافتنی، پشمی و چرمی نپوشید.


لباس شب مناسب خانم‌های با شکم بزرگ

مناسب

1- لباس مجلسی با پاچه‌های چین دار و چروک استفاده کنید زیرا هیچ کس نمی‌تواند تشخیص دهد که این چین را شکم شما ایجاد کرده و یا پارچه لباس!

نامناسب

1- لباس‌های چسبان مناسب شما نیست.

2- پارچه‌ای ابریشمی و براق شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

3- هرگز پیراهن آستین کوتاه تنگ نپوشید.

4- پیراهن‌های کمردار نپوشید.


لباس شب مناسب خانم‌های با بالاتنه کوچک

مناسب

1- بلوز و یا لباس مجلسی یقه گرد انتخاب کنید، زیرا سینه‌های شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

2- بلوز و پیراهن آستین حلقه‌ای بپوشید.

3- اگر شانه‌های باریکی دارید پیراهن‌هایی را که شانه صاف یا مدل‌دار و پف‌دار هستند انتخاب کنید.

4- لباس مجلسی مینی با یقه گرد برای شما مناسب است.

لباس شب مناسب خانم‌های با پایین تنه درشت

مناسب

1- پیراهن‌هایی انتخاب کنید که خط کمر آن‌ها بالاتر و یا پایین تر از کمر قرار گرفته است.

2- پیراهن‌هایی که در قسمت بالاتنه و یقه تزیینات خاص داشته باشد به شما توصیه می‌شود.

3- پیراهن‌های تک رنگ برای شما مناسب است.

4- لباس مجلسی که دامن آن به فرم A-line است یک انتخاب صحیح برای شما است.

5- پیراهن‌هایی انتخاب کنید که پارچه آن از جنس لطیف و تراکم بافت کمتری داشته باشد.

6- لباس ماکسی که در قسمت کمر کمی تنگ تر بوده و دقیقا اندازه دور کمر شما باشد را انتخاب کنید.

7- از رنگ‌های زنده و روشن برای بالاتنه و تیره برای پایین تنه استفاده کنید.


لباس شب مناسب خانم‌های با قد کوتاه و اندام ریز

مناسب

1- طرح‌های روی لباس نباید خیلی بزرگ باشد. طرح‌های پارچ را با مشت بسته خود مقایسه کنید، اگر این طرح‌ها از اندازه مچ بسته شما کوچکتر بودند مناسب است.

2- یک لباس تک رنگ همیشه شیک و مد بوده و برای اندام شما بسیار عالی است. پس سعی کنید از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید.

3- اگر لاغرید و بدن‌تان برجستگی و انحنای طبیعی ندارید، می‌توانید با طرح زیگزاگی به اندام خود حجم ببخشید.

4- پیراهن زنانه با آستین پف دار، کمر چین‌دار و پلیسه‌دار برای شما مناسب است.

5- کت آستین دار روی پیراهن یک انتخاب هوشمندانه است. (اگر بازوهای ظریف دارید از آستین سه ربع استفاده کنید.)

نامناسب

1- لباس مجلسی بلند، نتیجه معکوس داشته و شما را ریزتر و کوتاه‌تر نشان می‌دهد.


لباس شب مناسب خانم‌های با قد بلند

مناسب

1- لباس مجلسی به شکل خطی A (از بالا به پایین به تدریج گشاد می‌شود) گزینه بسیار خوبی است و اندام لاغر آن‌ها را پهن‌تر و عریض‌تر نشان می‌دهد.

2- لباسی را انتخاب کنید که روی برجستگی‌ها و انحنای بدن تاکید کنید تا اندام شما متناسب تر دیده شود.

3- به خانم‌های بلند قدی که انحنای کمر کمتری دارند به اصطلاح بدن استوانه ای شکل دارند پیشنهاد می‌شود پیراهن‌های راسته و جذب‌تر انتخاب کنند.


اکنون که با نکات انتخاب بهترین لباس مجلسی متناسب با اندام و چهره تان آشنا شدید هنگام انتخاب لباس نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

توجه به قد لباس: ممکن است انواع و اقسام پیراهن‌های زنانه میدی Midi یا کوتاه را داخل کمدتان داشته باشید؛ اما بهتر است در مهمانی‌های مجلسی به جای پوشیدن پیراهن‌های کوتاه ترجیحا سراغ دامن‌های بلند بروید.

توجه به جنس پارچه: جنس پارچه پیراهن مجلسی دومین المانی است که باید به آن دقت کنید. این پارچه باید از جنس مرغوبی تهیه شده باشد و قاعدتا هر چه پارچه باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. ساتن، ابریشم، تور، گیپور و مخمل جزو پارچه‌های رسمی هستند که می‌توانید در انتخاب لباس سراغشان بروید.

توجه به زرق و برق: کمتر لباس مجلسی را می‌توانید پیدا کنید که زرق و برق نداشته باشد. استفاده از سنگدوزی، منجوق، پولک و سایر مواردی که باعث بالا رفتن ارزش لباس می‌شوند، پیراهن شما را به بیشتر به سمت مجلسی شدن پیش می‌برند.

توجه به رنگ لباس: کد مشخص کننده لباس‌های مجلسی، پوشیدن بعضی رنگ‌هاست. رنگ‌هایی مثل مشکی یک‌دست، بژ، طلایی و لاجوردی معمولا بیشتر از سایر رنگ‌ها در مهمانی‌های مجلسی دیده می‌شوند.


نحوه ست کردن تزئینات با لباس

نه تنها انتخاب در مهمانی ها اهمیت دارد بلکه تزئینات و جواهراتی نیز که همراه آن استفاده می کنید می تواند بسیار در ظاهر شما تأثیر گذار باشد. بنابر این هنگام انتخاب تزئینات و جواهرات مناسب برای لباس مجلسی تان نکات زیر را در نظر داشته باشید

هماهنگی در رنگ: یکی از اشتباهات بزرگی که می‌توان موقع ست کردن استایل مجلسی انجام داد، هماهنگ نبودن رنگ‌ها با هم است؛ به خصوص هماهنگی بین روسری، مانتوی مجلسی و پیراهن زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد. هیچ وقت فکر نکنید «مانتو را که بیشتر از چند دقیقه تنم نمی‌بینند»، چون این فکر می‌تواند سرآغاز اشتباهات دیگری باشد.

هماهنگی در فرم: نمی‌توانید یک پیراهن کاملا کلاسیک بپوشید؛ اما برای انتخاب مانتو سراغ جدیدترین مانتو‌های مجلسی و جلو باز بروید که مدرن هستند و سنخیتی با پیراهن‌تان ندارند. لازم است همه عناصر استایلتان را در هماهنگی کامل انتخاب کنید.

ترکیب ساده و شلوغ: برای اینکه استایلتان را شیک نگه دارید، بهتر است یک قانون مهم را رعایت کنید. جز در شرایطی که طرح پارچه پیراهن با کفشتان یکی است، به هیچ وجه سراغ ترکیب طرح‌های شلوغ با هم نروید.

هماهنگی در مدل: یکی از نکات ریزی که می‌تواند باعث شود در یک مهمانی مجلسی زیباتر به نظر برسید، توجه به مدل کیف، کفش، پیراهن، مانتو و حتی موهاست! برای مثال وقتی موهایتان کوتاه است یا زاویه‌های تیز دارد، استفاده از پیراهنی که زاویه تیز دارد و کیف و کفشی با لبه‌های برش خورده، می‌تواند زیبایی شما را بیشتر کند. در صورتی که وقتی موهایتان بلند و آن‌ها را شینیون کرده‌اید، بهتر است سعی کنید لباسی بپوشید که به انحنای مدل موهایتان بیاید و خیلی خشک یا خشن به نظر نرسد.

علاوه بر اینکه لازم است رنگ اکسسوری هم مثل رنگ لباس به پوستتان بیاید؛ خوب است بین مدل سنگ‌های به کار رفته در آن و سنگ‌های لباستان هماهنگی دیده شود؛ برای مثال هماهنگی بین سنگ سنجاقی که به موهایتان می‌زنید و سنگ پیراهن زیبایی‌تان را دوچندان خواهد کرد.

اکنون با در نظر گرفتن همه این نکات چند مدل از جدیدترین لباس های مجلسی دخترانه شیک 2019 خدمتتان ارائه می شود.

در صورت تمایل برای دیدن سایر مدل های لباس مجلسی کلیک کنید















































در زیر نیز میتوانید فیلمی از جدیدترین مدل های لباس دخترانه را مشاهده کنید
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار