بوستان‌های منطقه ۹ اصفهان ایمن شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: تجهیز بوستان‌ها به انواع وسایل بازی بی‌خطر و استاندارد از اولویت‌های مهم شهرداری منطقه است، در این راستا سه مجموعه وسایل بازی پلی‌اتیلن و بیش از ۴۸۰ متر کف‌پوش زمین بازی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بوستان‌های محلی اجرا شد.

بوستان‌های منطقه ۹ اصفهان ایمن شد

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: به منظور استانداردسازی و ایمن‌سازی وسایل و زمین‌های بازی کودکان طبق موازین استاندارد، بازدیدهای کارشناسی از تمام وسایل بازی سطح منطقه به عمل آمد و تجهیزات غیراستاندارد شناسایی و جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: تجهیز بوستان‌ها به انواع وسایل بازی بی‌خطر و استاندارد از اولویت‌های مهم شهرداری منطقه ۹ است، در همین راستا وسایل بازی کودکان، وسایل حرکت درمانی، کف‌پوش زمین‌های بازی در بوستان‌های منطقه ایمن‌سازی و رفع نقص می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: استفاده از وسایل بازی استاندارد و بی‌خطر، توجه به کاهش جذب حرارت در این وسایل و در نظر گرفتن سایر مشخصه‌ها نظیر فرم، جنس و شکل آنها می‌تواند در افزایش ایمنی این وسایل و کاهش صدمات احتمالی کودکان مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سطح رفاه شهروندان و ایجاد حس نشاط در کودکان و خانواده‌ها، دو مجموعه وسایل بازی پلی‌اتیلن و بیش از ۲۴۰ متر کف‌پوش زمین بازی و پیاده‌راه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بوستان‌های محلی اجرایی شده است.

قاضی‌عسگر افزود: در ادامه این عملیات، یک مجموعه کامل وسایل بازی پلی‌اتیلن و ۲۴۰ متر کف‌پوش در بوستان شفق با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب و لوکس نوری بوستان نیز اصلاح شد.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان در پارک‌ها به صورت یک کار مستمر و با برنامه، همواره مورد توجه شهرداری منطقه است، تاکید کرد: شهروندان با استفاده صحیح از این وسایل علاوه بر کمک به افزایش عمر آنها، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب‌تر و بهتر در نگهداری از این فضاها و ایجاد فضاهای شاد و مفرح یاری کنند.

منبع: imna-631926

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار