افزایش قیمت سرویس مدارس تیران خانواده‌ها را دغدغه‌مند کرده است

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: افزایش دو برابری قیمت سرویس مدارس در سال تحصیلی کنونی، خانواده‌های دانش‌آموزان به ویژه اقشار آسیب‌پذیر را دغدغه‌مند کرد.

افزایش قیمت سرویس مدارس تیران خانواده‌ها را دغدغه‌مند کرده است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین صائبی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در مراسم نواختن زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه ابتدایی دخترانه برکت تیران به هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: بیشتر خانواده‌ها به ویژه افراد آسیب پذیر و نیازمند حمایت در تأمین هزینه‌ها دچار مشکل و نگرانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌شود، افزود: خیران برای گره گشایی از هزینه‌های این دسته از افراد همکاری خوبی در خرید لوازم‌التحریر و پوشاک دارند اما بعضی از هزینه‌ها قابل مدیریت است.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به هزینه سرویس مدارس در این منطقه خاطرنشان کرد: در آغاز سال تحصیلی فعلی شاهد افزایش کرایه سرویس مدارس بودیم که این موضوع قابل مدیریت بوده تا این حجم سنگین به مردم تحمیل نشود.

صائبی ادامه داد: خانواده‌های نیازمند در تأمین این هزینه‌ها با مشکل روبرو شده‌اند و باید به آن‌ها کمک ویژه‌ای اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهری باید نسبت به دغدغه‌های خانواده‌ها توجه کنند، اضافه کرد: انتظار داریم تا افزایش قیمت را در سال آینده با توجه به رشد چشم‌گیر آن در سال جاری شاهد نباشیم.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون کمک خیران در گره‌گشایی از مشکلات را مهم دانست و تاکید کرد: انجمن‌های اولیا و مربیان علاوه بر کمک به اداره مدارس در رفع نیاز اقشار آسیب پذیر نیز همکاری دارند.

۱۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد تیران و کرون هستند

اردشیر فرخ وند، مدیر کمیته امداد تیران و کرون در این مراسم به خدمات این نهاد حمایتی به خانواده‌های دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: ۱۸۰۰ نفر از دانش‌آموز این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد هستند و از حمایت‌های این نهاد بهره مند می‌شوند.

وی افزود: حمایت‌های کمیته امداد پاسخگوی نیاز این قشر و سایر مددجویان نیست اما همراهی خیران و حامیان ایتام توانسته در رفع مشکل کمک کند.

منبع: imna-732984

ارسال نظر