اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: رژیم صهیونیستی بداند که  اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه سی و یکم فروردین‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: ماه شوال شهر غزوات است زیرا مهمترین غزه‌های پیامبر ( ص) از جمله جنگ احد اتفاق افتاد که حمزه سیدالشهدا در آن به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت‌ماه به فرمان امام، افزود: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است که از توده مردمی تشکیل شد تا از نظام و قانون اساسی و مردم دفاع کند.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان ادامه داد: سپاه پاسداران به کمک بازوان پرتوان نیروهای بسیج مردمی در حراست از انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

کرامتی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران با اجرای عملیات «وعده صادق» سیلی محکمی به صورت رژیم غاصب کودک کش وارد ساخت.

وی اضافه کرد: این افتخار بزرگ موجب وحدت و انسجام کشور شد، اگر جنگی اتفاق افتد نشان و اثری از رژیم صهیونیستی دیده نخواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان گفت: برخی کشورها برای منصرف کردن ایران در حمله به اسرائیل تلاش داشتند، اما جمهوری اسلامی با قاطعیت اعلام کرد که حمله به رژیم صهیونیستی حق مسلم است و قدرتمان را اعمال خواهیم کرد و با انجام لایحه‌های سه گانه دشمن را ناکام گذاشت.

کرامتی ادامه داد: حمله به اسرائیل تفاوت دیپلماسی عزت و دیپلماسی ذلت را نشان داد بنابراین در صورت که رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد سپاه پاسداران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم می‌شکند.

منبع: imna-745988

ارسال نظر