کپی‌برداری از کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای غلط است

دبیرخانه دائم کنفرانس ملی«بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در دانشگاه اصفهان اعلام کرد همایش‌هایی که با کپی‌برداری از این کنفرانس برگزار می‌شود از منظر علمی (آکادمیک) فاقد اعتبار می‌داند.

دبیرخانه دائم کنفرانس ملی«بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در دانشگاه اصفهان اعلام کرد همایش‌هایی که با کپی‌برداری از این کنفرانس برگزار می‌شود از منظر علمی (آکادمیک) فاقد اعتبار می‌داند.
پایگاه اینترنتی دانشگاه اصفهان روز گذشته اعلام کرد: «سومین دوره ملی و نخستین دوره بین‌المللی کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» مانند هر سال در هفته پایانی بهمن سال‌جاری توسط دانشگاه اصفهان با همکاری مؤسسه‌ها و دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور برگزار خواهد شد.»
بر این اساس دبیرخانه این کنفرانس اعلام کرد: «همایش‌هایی که با کپی‌برداری از کنفرانس دانشگاه اصفهان که به‌عنوان اولین واقعه پژوهشی کشور در حوزه بازی‌های رایانه‌ای اعتبار خاص خود را دارد، توسط مؤسسه‌های متفرقه در حوزه بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، ارتباطی با رویداد پژوهشی سالانه دانشگاه اصفهان ندارد و از منظر آکادمیک فاقد اعتبار است.» همچنین دبیرخانه کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که به‌زودی فراخوان مقالات سومین دوره کنفرانس اعلام خواهد شد. نخستین کنفرانس ملی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» 28 تا 30 بهمن سال 94 و دومین دوره این کنفرانس از 27 تا 29 بهمن سال گذشته در دانشگاه اصفهان برگزار شد. هدف از برگزاری این کنفرانس، توسعه پژوهش‌های مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه بازی‌های رایانه‌ای، آسیب‌شناسی و آینده‌ پژوهشی صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. محورهای کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای شامل تحلیل بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های مختلف مانند روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، علوم‌شناختی، آموزش، مدیریت و مدل‌سازی کسب‌وکار، تولید محتوای بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های مختلف و فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه بازی‌های رایانه‌ای است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار