پیشرفت 80درصدی شهرک سلامت

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: عملیات اجرایی پروژه شهرک سلامت تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: عملیات اجرایی پروژه شهرک سلامت تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایمنا، شهرک سلامت به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتی و درمانی در ضلع شرقی بزرگراه شهید آقابابایی و در مجاورت حلقه سوم ترافیکی شهر در دست اجراست.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده عملیات اجرایی این پروژه در ۵ فاز پیش بینی شده که تاکنون فاز اول و سوم این پروژه تکمیل شده است.

رضا هیبتی مدیر پروژه شهرک سلامت در این باره اظهار کرد: شهرک سلامت یکی از ابر پروژه های شهر است که با همکاری بخش خصوصی در دست اجرا قرار گرفته است.


وی با اشاره به اینکه شهرک سلامت در ۵ فاز اجرا می شود، ادامه داد: برای عملیات اجرایی این پروژه بیش از یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه شهرک سلامت با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اول و سوم شهرک سلامت تکمیل شده است، گفت: فاز اول شهرک سلامت شامل کلینک های تخصصی، فروشگاه های طبی، مطب ها و غیره است .

هیبتی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این ابر پروژه نیز در دست اجراست، ‌تصریح کرد: عملیات اجرایی فازدوم شهرک سلامت تاکنون نیز ۸۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال جاری تکمیل می شود.


وی اضافه کرد: فاز دوم این پروژه نیز مجهز به مرکز جامع پرتو پزشکی مانند رادیولوژی تمام دیجیتال، رادیوتراپی، شیمی درمانی و آزمایشگاهایی با فناوری های مدرن تشخیص طبی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، داروخانه وغیره است .


مدیر پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه عملیات اجرایی فازهای۴ و ۵ نیز به زودی آغاز و در یک بازه زمانی ۴۲ ماهه آماده بهره برداری خواهد بود، ادامه داد: ما درصدد هستیم بیمارستانی مدرن و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در شهرک سلامت احداث کنیم تا بتواند الگویی برای سایر سرمایه گذاران در این بخش باشد .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار