سلطان حسینی:همیشه نتیجه انتخابات نشان از انتخاب فرد اصلح نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در برخی هیئت‌های ورزشی، گزینه ای که ازنظر من برای ریاست هیئت شایسته بوده انتخاب نشد، با این‌حال همواره به رأی اعضای مجمع احترام می‌گذارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در برخی هیئت‌های ورزشی، گزینه ای که ازنظر من برای ریاست هیئت شایسته بوده انتخاب نشد، با این‌حال همواره به رأی اعضای مجمع احترام می‌گذارم.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان که امروز(سه شنبه) در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: همیشه نتیجه انتخابات نشان از انتخاب فرد اصلح نیست و نمونه های بارز آن را در زمینه‌های مختلف دیده‌ایم. اما به هر جهت همگی باید به نظراکثریت احترام بگذاریم. امیدوارم هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان، در مسیر توسعه حرکت کرده و موجب اعتلای ورزش استان شود.
وی افزود: اتفاقاتی طی این مدت برای هیئت رخ داده و به این دلیل قبل از رأی‌گیری از کاندیداها درخواست کردم، به‌جای انتقاد از هیئت گذشته، تنها به ارائه برنامه خود بپردازند که نمی‌خواستیم انتخابات تحت‌الشعاع قرار بگیرد.
حسینی خطاب به رئیس جدید هیئت پزشکی - ورزشی گفت: زمانی که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انتخاب شدم، تصور نمی‌کردم که 6 ماه بیشتر این مسؤولیت را بر عهده داشته باشم اما حدود چهار سال است که این سمت را در اختیار دارم، با این حال ممکن است فردا روز عکس مرا در سرای افتخارات در کنار مدیران سابق ورزش استان نصب کنند. فردی که در مسند ریاست قرار می‌گیرد وظایفی دارد که باید بر اساس شرح وظایف خود گام بردارد.
وی خاطرنشان کرد: شما پیش از انتخابات رئیس هیئت شهرستان اصفهان بودید که به آن انتقاداتی وارد بود. فردی که مسئولیتی بر عهده می‌گیرد باید به دنبال رفع مطالبات و نیازهای مخاطبان خود باشد. مخاطبان شما نیازمند برگزاری پی در پی کلاس ماساژ وامثال آن نیستند. ورزشکاران ما توقع دارند در زمان نیاز و مصدومیت بتوانند از تسهیلات و امکاناتی که در زمان تهیه کارت بیمه ورزشی هزینه پرداخت کردند استفاده کنند. بنابراین باید شرایطی فراهم گردد تا بهترین خدمات درمانی و رفع مصدومیت و کلیه خدمات پزشکی ورزشی در اختیار ورزشکاران استان که برای رسیدن به قهرمانی، حفظ آن تلاش می‌کنند از صفر تا صد قرار گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر این نکته که شرح وظایف هیئت پزشکی از سوی فدراسیون در اختیار ریاست جدید هیئت قرار می‌گیرد، گفت: ریاست قبلی خدمات و عملکرد خوبی داشت و فضایی ایجاد کرده که مناسب ارائه خدمات خوب ومناسب برای ورزشکاران است. تلاش کنید بر اساس شرح وظایفی که دارید گام بردارید و از پرداختن به حاشیه‌ها ومسائل جانبی که می‌تواند مسیر انحرافی در اداره هیئت ایجاد دوری گزینید.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار