ملی پوش ووشو:تمام تمرکزم برای دست آوردن مدال طلا مسابقات یونیورسیاد است

ملی پوش اصفهانی ووشو با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در رسیدگی وتوجه به نیازهای ورزشکاران استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصلاً ما را نمی‌شناسد.

ملی پوش اصفهانی ووشو با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در رسیدگی وتوجه به نیازهای ورزشکاران استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصلاً ما را نمی‌شناسد. حمیدرضا لادور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، با بیان این که اردوی تیم ملی از 11 تیر ماه شروع شده است، اظهار کرد: اوایل شهریور ماه مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می‌شود که در حال حاضر تمام تمرکزم را برای شرکت در این مسابقات و به دست آوردن مدال طلا گذاشته‌ام.
وی با اشاره اینکه رشته ووشو برای اولین باربه این مسابقات راه یافته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم و خوشبختانه مصدومیتی که از ناحیه پا داشتم، بهبود یافته است.
ملی پوش وزن منهای 80 کیلو تیم ساندای کشورمان خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایران ورزشکاران را به شکل مدال می‌بینند و اگر یک بازیکن مصدوم بشود سریع برای او یک جایگزین پیدا می‌کنند و بازیکن مصدوم را حذف می‌کنند.
لادور به مصدومیت سال گذشته خود اشاره کرد و گفت: زمانی که مصدوم شدم کسانی که باید از من حمایت می‌کردند، مرا به دست فراموشی سپردند. یک ورزشکار حرفه‌ای زمانی که مصدوم می‌شود از لحاظ روانی و جایگاهی که داشته نیاز به حمایت دارد و مسوولان نباید اورا فراموش کنند چرا که ورزشکاران در مسابقات ملی برای سربلندی کشور به خودشان فشار می‌آورند و مصدوم می‌شوند و امیدوارم مسولان از قهرمانان ملی خودشان همیشه حمایت کنند.
وی در مورد حمایت‌های هیئت ووشو استان اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان اصلاً ما را نمی‌شناسد که بخواهد از ما حمایت کند، اما هیئت به نسبت بودجه‌ای که در اختیار دارد تا حدودی به ورزشکاران کمک کرده است.
‌ ملی پوش اصفهانی تیم ملی ووشو با بیان اینکه خوشبختانه فدراسیون ووشو هر امکاناتی که داشته باشد در اختیار ورزشکاران خود قرار می‌دهد، ادامه داد: هیئت ووشو می‌گوید که تعداد ورزشکاران این رشته در استان زیاد است و بودجه برای این تعداد وجود ندارد، اما مساله این است که هیئت استانی که زیاد قهرمان پرور است باید به همان میزان هم بودجه دریافت کند. در حال حاضر 8 اصفهانی در اردوهای تیم ملی ووشو حضور دارند که این نشان می‌دهد استان اصفهان چه جایگاهی در ووشوی کشور دارد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی ووشوی بانوان دانشجویان ایران در بخش ساندا آرزو سلیمی و در بخش تالو هانیه رجبی و فاطمه حیدری را به این مسابقات اعزام می‌کند.
همچنین عرفان آهنگریان در وزن منهای 60 کیلوگرم، جعفر شیرزاد در منهای 70 و حمیدرضا لادور در منهای 80 کیلوگرم در بخش ساندا و سامان احمدی و طاهر قاسمی به عنوان تالوکار برای تیم ملی ووشوی ایران راهی یونیورسیاد دانشجویان جهان خواهند شد.
بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد تا 8 شهریور ماه در چین تایپه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار