کنسرت رضا صادقی در اصفهان

اصفهان در این روزها میزبان برگزاری چند کنسرت از هنرمندان موسیقی کشور از جمله رضا صادقی است.

کنسرت رضا صادقی در اصفهان

اصفهان در این روزها میزبان برگزاری چند کنسرت از هنرمندان موسیقی کشور از جمله رضا صادقی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل تابستان یکی از فصول پر از برنامه‌های فرهنگی و هنری در اصفهان است، این روزها علاوه بر چند تئاتری که در شهر به روی صحنه رفته و گالری‌های متعدد و البته کارگاه‌ها متنوع هنری اصفهان میزبان برگزاری چند کنسرت از هنرمندان موسیقی نیز هست.




20 تیر رضا صادقی به اصفهان می‌آید تا با اجرای کنسرت در تالار رودکی ملک‌شهر تجدید دیداری با طرفدارانش در اصفهان که کم هم نیستند داشته باشد، این در حالی است که سه روز پیش کلیپ «آروم برو» از آلبوم جدید رضا صادقی با نام «یعنی درد» منتشر شده است؛ این اجرا در دو سانس 18:30 و 21 و قیمت بلیت آن بسته به صندلی از 50 تا 65 هزار تومان متفاوت است.

علاقه‌مندان به این خواننده پاپ کشورمان می‌توانند برای حضور در کنسرت وی از سایت melliconcert.com بلیت تهیه کنند.




پرواز همای به همراه گروه مستان در دو سانس 18:30 و 21 و البته در دو روز 21 و 22 تیرماه در تالار رودکی به اجرای کنسرت می‌پردازد، بلیت این کنسرت نیز نسبت به صندلی انتخابی از 50 تا 65 هزار تومان است؛ علاقه‌مندان به تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به صورت اینترنتی از melliconcert.com بلیت خریداری کنند.




تالار کوثر مجموعه ورزشی 22 بهمن در روز ۲۳ تیرماه میزبان کنسرت «ارکستر مهر» به رهبری مسعود هادی‌زاه به خوانندگی مجتبی عسگری است، این برنامه با حضور پیشکسوتان موسیقی و نوازندگان موسیقی ارکسترال ایران ساعت 21 روز 23 تیرماه برگزار می‌شود.


علی قمصری نیز به همراه حسین رضایی نیا به عنوان نوازنده دف و بندیر و کامران منتظری به عنوان نوازنده کاخن و تمبک در هنر سرای خورشید به اجرای موسیقی می‌پردازد؛ این کنسرت ساعت 21 روز 22 تیرماه برگزارمی شود و بلیت آن از طریق سایت Navayemehr.ir به فروش می‌رسد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار