تجمع مردمی صیانت از حریم خانواده

اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده عصر دیروز باحضور مردم شهیدپرور اصفهان، جوانان، مردان و زنان انقلابی در میدان امام برگزار شد.

اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده عصر دیروز باحضور مردم شهیدپرور اصفهان، جوانان، مردان و زنان انقلابی در میدان امام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده عصر امروز باحضور مردم شهیدپرور اصفهان، جوانان، مردان و زنان انقلابی در میدان امام برگزار شد.

این برنامه با بیان شعارهای متنوعی مثل «پیام خون شهدا، عفت است عفت است»، «عفت بانوان ما، عزت است عزت است» آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام نیلی پور در رابطه با مباحث اخلاقی به خصوص حجاب و عفاف و درخواست مطالبه مردم از مسؤولان ادامه داشت.

یکی از موضوعات مهمی که امروز توسط سخنران و مجری برنامه به آن پرداخته شد این بود که عفاف و حجاب فقط منحصر به زنان نیست و مردان نیز باید این موضوعات اخلاقی را رعایت کنند، البته تفاوت‌هایی بین زن و مرد در اجرای این حکم الهی وجود دارد.

نکته جالب توجهی که به چشم می‌خورد حضور بانوانی بود که چادر بر تن نداشتند اما در این اجتماع حضور پیدا کرده بودند.

پخش گل در بین حضار در این اجتماع بزرگ نیز نمای زیباتری به این حضور مردم اصفهان در میدان امام بخشیده بود، نیروهای خدوم آتش‌نشانی نیز در ورودی میدان بر سر مردمی که در گرمای امروز به میدان آمده بودند آب می‌پاشیدند تا کمی آن‌ها را خنک کند؛ گرد و خاک عجیب هوای اصفهان در مراسم امروز کاملا مشهود بود.

یکی دیگر از نکات جالب توجه این همایش حضور پررنگ‌تر بانوان بود در حالی که برنامه عنوان «صیانت از حریم خانواده» را بر خود داشت، حضور مادران و زنان مسنی که برخی حتی با ویلچر در برنامه حضور پیدا کرده بودند در کنار نوجوانان و جوانان به خصوص دختران نسل چهارم انقلاب با چادرهای زیبای مشکی‌شان نیز در نوع خود بی‌نظیر بود.

در پایان نیز حامد زمانی با اجرای زنده پایان‌بخش برنامه امروز بود، وی در حاشیه ترانه‌هایی که خواند یادی از شهدای ایران اسلامی به خصوص شهدای مدافع حرم کرد و ترانه «سپر» را به فرزندان شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

مسؤولان شهری و استانی نیز خود را به این مراسم رساندند، در همین ارتباط از این مسؤولان خواسته شد تا در ادارات و ارگان‌های خود مسئله حجاب را جدی بگیرند و به رعایت آن در محیط‌های اداری اصفهان بپردازند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار