پخش مجموعه ۳۸ قسمتی «زندگی به شرط...» از شبکه دو سیما

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برنامه تلویزیونی ۳۸ قسمتی «زندگی به شرط...» به مدت ۵ ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.

پخش مجموعه ۳۸ قسمتی «زندگی به شرط...» از شبکه دو سیما

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برنامه تلویزیونی ۳۸ قسمتی «زندگی به شرط...» به مدت ۵ ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش ایمنا، سیداکبر بنی طبا با اعلام این خبر گفت: این مجموعه تلویزیونی از ۸ مرداد ماه روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۵ در برنامه کودک و نوجوان، و روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ از شبکه ۵ استان اصفهان به مدت پنج ماه تا آذرماه سال جاری پخش می شود.

وی با بیان اینکه تولید و پخش برنامه «زندگی به شرط ...» در ادامه ساخت مجموعه تلویزیونی «اون یکی ها» و مجموعه تلویزیونی «دانایی» که به روش موشن گرافی تولید شده بود در دستور کار قرار گرفت، اعلام کرد: در سالهای اخیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در راستای سیاست های کلان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تصحیح باورهای غلط در زمینه مصرف آب و عبور از چالش های کم آبی و غلبه بر پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وقوع پدیده خشکسالی، تهیه و تولید برنامه های تلویزیونی در قالب برنامه های شاد، جذاب و آموزنده کودکانه را مدنظر قرار داده است. همچنین این مهم به دلیل همکاری و تعامل شرکت آبفا استان اصفهان با رسانه ملی که حجم انبوهی از مخاطبان را به خود اختصاص داده است به منظور ترویج و فرهنگ سازی مصرف صحیح آب صورت پذیرفت.


وی گفت: در سال گذشته مجموعه ۵۲ قسمتی دانایی و برنامه ۶۱ قسمتی «اون بالاها» از شبکه دو سیما با رویکرد مصرف بهینه آب از شبکه دو سیما پخش شد و به دنبال استقبال و تأثیرگذاری مطلوب این برنامه ها بر شیوه مصرف صحیح آب تولید و پخش برنامه هایی در قالب مصرف بهینه آب برای کودکان و نوجوانان از رسانه ملی در دستور کار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار گرفت و در سال جاری مجموعه تلویزیونی «زندگی به شرط ...» در ۳۸ قسمت ۳۰ دقیقه ای جمعاً ۱۱۴۰ دقیقه با محتوای مصرف بهینه آب تولید شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ابعاد مختلف این برنامه تلویزیونی پرداخت و تصریح کرد: این مجموعه تلویزیونی در ۳ بخش عروسکی، نمایشی و داستانی تولید شده که در آن با شیوه بسیار جذاب و متنوع ابزارهای هنری، نکات آموزنده ای برای کودکان و نوجوانان عنوان می شود، چرا که معتقد هستیم می توان با بهره گیری از ظرفیت هنری نکات و مسائل آموزشی و فرهنگی را به خوبی به جامعه هدف گوشزد کرد و لذا این مجموعه به میزان ۱۱۴۰ دقیقه از شبکه ۲ و تکرار آن از شبکه استانی اصفهان پخش می شود.

وی گفت: این مجموعه ویژه کودکان است و حسب توافقات به عمل آمده بصورت مشارکتی تولید آن توسط شرکت سروش انجام و مقرر شد در برنامه های پخش کودک و نوجوان روزهای یکشنبه و سه شنبه در برنامه ساعت ۱۵ کودک شبکه دو و روزهای دوشنبه و چهارشنبه در ساعت ۱۷ برنامه کودک شبکه استانی سیمای اصفهان پخش شود.



در ادامه بهناز رافائیل زاده کارگردان مجموعه تلویزیونی «زندگی به شرط ...» پیرامون این مجموعه تلویزیونی گفت: این مجموعه تلویزیونی ۳۸ قسمتی که در ۳ بخش عروسکی، نمایشی و داستانی تهیه و تولید شده است. در بخش اول این برنامه که شامل خانواده یخی است از شخصیت های عروسکی شرکت آبفا استان اصفهان به نام های آبدونه، گلدونه، ماه دونه، دور دونه و نیم دونه استفاده شده است.

وی ادامه داد: این خانواده عروسکی یخی در قله قاف زندگی می کنند و از آنجا نظاره گر چگونگی مصرف آب از سوی ساکنان زمین هستند. در این قسمت سعی شده ارزش این ماده غیرقابل جایگزین به کودکان طی برنامه های متنوعی آموزش داده شود. در بخش دوم از شخصیت آقا «آ» و بانو «ب» که ترکیب آن می شود «آب» و با هنرمندی دختربچه ای به نام ملیکا ارائه شده استفاده می شود تا با بهره گیری از هنر کاردستی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود که فضای اتاق و منزل خود را به گونه ای تزئین کنند که یادآور درست مصرف کردن آب باشد.

وی بخش سوم این مجموعه را که به صورت داستانی تهیه شده با هنرمندی شخصیتی به نام امین و شخصیت عروسکی به نام تیشتر دانست و عنوان کرد: در این قسمت روشها و راهکارهای مصرف صحیح آب آموزش داده می شود، بگونه ای که شخصیت امین با دوچرخه در شهر می گردد و هنگامی که با مواردی که موجب هدر رفت آب می شود مواجه می شود با بیان راهکارهایی، روش صحیح مصرف آب را به افرادی که آب را به هردلیل به هدر می دهند آموزش می دهد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار