تخصص، تخصص وعلاقه رمز موفقیت محمدرضا فرنیا

ديريت دفتر خدمات مسافرتي گردشگران افتخار دارد تا با مديريت مهندس محمد رضا فرنيا با بيش از 15 سال تجربه در امور اجرايي سفر و گردشگري در داخل و خارج از كشور ارائه كننده خدمات و سرويسهاي درخواستي به ايرانيان داخل و خارج از كشور باشد.

تخصص، تخصص وعلاقه رمز موفقیت محمدرضا فرنیا

مديريت دفتر خدمات مسافرتي گردشگران افتخار دارد تا با مديريت مهندس محمد رضا فرنيا با بيش از 15 سال تجربه در امور اجرايي سفر و گردشگري در داخل و خارج از كشور ارائه كننده خدمات و سرويسهاي درخواستي به ايرانيان داخل و خارج از كشور باشد. جهت آشنايي بيشتر شما با مديريت اين مجموعه رزومه زير حضورتان تقديم ميگردد: مدیریت آژانس گردشگران مهندس محمد رضا فرنيا متولد 1349 تحصيلات خود را در رشته برق-الكترونيك در دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد در سال 1373 به پايان رسانيده و از سال 1376 با گذراندن دوره هاي تخصصي مربوط به حمل و نقل هوايي مسافر و بار و تورگرداني، فعاليت خود را در صنعت گردشگري آغاز نمود. دوره هاي تخصصي گذرانده شده به شرح زير ميباشند::

- دوره مقدماتي صدور بليط
- دوره متوسطه صدور بليط
- دوره پيشرفته صدور بليط
- دوره رزرواسيون گابريل (همك)
- دوره مقدماتي بار هوايي
- دوره پيشرفته بار هوايي
- دوره حمل حيوان زنده
- دوره حمل كالاي خطرناك
- دوره حسابداري آژانسهاي هواپيمایي
-دوره مديرفني بند ب آژانسهاي هواپيمايي

مهندس محمد رضا فرنيا
تلفن: 36249666-031
همراه: 09122219794
پست الكترونيك:
mohadfarnia@yahoo.com
- مدارک دوره های گذرانده شده
- عضویت های مدیریت گردشگران

در سال 1377 با تاسيس دفتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي گردشگران با انتخاب اين نام با مسما براي مجموعه خود، علاقه و تعهد خود را به خدمت به گردشگران داخلي و خارجي نشان داده و طي سالها فعاليت همواره بر اين تعهد خود پايبند بوده و هست. در سال 1382 و 1383 با توجه به فعاليتهاي گسترده در زمينه ورود گردشگران خارجي به كشور با عناوين ((صادركننده نمونه)) و ((صادر كننده قابل تقدير)) از طرف اتاق بازرگاني صنايع استان اصفهان مفتخر به دريافت لوح هاي تقدير از دست استانداران وقت استان اصفهان گرديده شد پس از ان با تلاش مضاعف در سال 2006 ميلادي اقدام به تاسيس ((شركت توريستي رنيم)) در شهر دبي در كشور امارات متحده عربي نمود و تا كنون در كنار مديريت آژانس گردشگران، مديريت اين شركت توريستي را بعهده دارد. در سال 2009ميلادي با كوشش مستمر موفق به تاسيس ((شركت توريستي گاتو)) (Gardeshgaran Tour Operator) در شهر كوالالامپور در كشور مالزي شده كه از آن تاريخ تا كنون بعنوان رئيس هيئت مديره اين شركت انجام وظيفه مينمايد. در سال 1388 با توجه به نياز روز افزون به متمركز نمودن بازار يابي دفاتر خارج از كشور در پايتخت، اقدام به تاسيس و راه اندازي شعبه آژانس گردشگران در شهر تهران نموده و در سال 1389 بعنوان آژانس نمونه سال از طرف سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان اصفهان انتخاب شده كه نشان دهنده مستمر بودن فعاليتها و انتخاب درست راه رسيدن به موفقيتهاي شغلي اين مديرين ميباشد. مديريت آژانس گردشگران همچنين به سبب فعاليتهاي اجتماعي و صنفي خود، عضو دهها سازمان و انجمن داخلي و بين المللي در رشته هاي مختلف بوده كه از آن جمله ميتوان به موارد زير اشاره نمود:
- تنها عضو سازمان جهاني جهانگردي (UN WTO) در استان اصفهان. (مستندات در سايت سازمان جهاني جهانگردي به آدرس: www.unwto.org در بخش
Affiliate Members مشاهده شود)
- عضو انجمن صنفي كارفرمايان دفتر و شركتهاي خدمات مسافرتي استان اصفهان
- عضو انجمن صنفي دفتر و شركتهاي خدمات مسافرتي ايران
- تنها عضور انجمن تورگردانان ايران در استان اصفهان
- عضو انجمن مديران صنايع استان اصفهان
- عضو اتاق بازرگاني صنايع و معادن استان اصفهان
- عضو انجمن مديران روابط عمومي ايران
- عضو انجمن مهندسين برق و الكترونيك ايران

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار