از اصفهان به سرزمین الماس

در برنامه تور لوکس افریقای جنوبی چهار شب اقامت در یکی از زیباترین شهرهای دنیا یعنی کیپ‌تاون پایتخت آفریقای جنوبی قرارگرفته. این شهر زیبا در نقطه‌ تلاقی اقیانوس‌های هند و اطلس واقع‌شده و تمام امکانات لازم برای سفری فوق‌العاده و خاطر انگیز را دارد.

از اصفهان به سرزمین الماس

آفریقای جنوبی مقصد گردشگری ناشناس اما جذاب، با طبیعت زیبا و منحصربه‌فردی است که همچون الماس در دنیا می‌درخشد. سرزمین الماس با دیگر کشورهای آفریقای تفاوت بسیاری دارد و کشوری مدرن با شهرهایی پیشرفته و طبیعتی بی‌همتا روبه‌رو هستید. به دلایلی ازجمله مهاجرت اروپایی‌ها و قرار گرفتن در موقعیتی استراتژیک افریقای جنوبی اینک به کشوری کاملاً مدرن و پیشرفته تبدیل‌شده است. آفریقای جنوبی مقصدی فوق‌العاده برای سفر است، فرقی نمی‌کند که چه سلیقه‌ای داشته باشید؛ در این کشور دیدنی حتماً جاذبه‌ای مطابق باعلاقه‌ خود پیدا می‌کنید. ازآنجایی‌که این کشور هم ازنظر فرهنگی و هم ازنظر جاذبه‌های طبیعی ازجمله پوشش گیاهی و حیات‌وحش، بسیار منحصربه‌فرد است گویی جهان کوچکی را در دل خود جای‌داده است. از رودخانه‌ها و جنگل‌ها و دره‌ها گرفته تا حیوانات و طبیعت دنج همه در آفریقای جنوبی یکجا جمع شده است؛ بنابراین خودتان را برای تماشای مناظری آماده کنید که در هیچ نقطه‌ای از زمین نخواهید دید.

برای تماشای زیبایی‌های آفریقای جنوبی و سفری ماجراجویانه به کشوری که مقصد گردشگری مشهوری در جهان است تورهای لوکس و کامل آفریقای جنوبی آسمان هفتم بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید تعطیلات تابستانی‌تان را با تجربه‌ای جدید سپری کنید. مزیت تورهای لوکس گردشگری این است که همه‌چیز در اختیار شماست و می‌توانید با خیال راحت مطمئن باشید که اکثر زیبایی‌های آفریقای جنوبی را در 9 شب مشاهده کرده‌اید. این تور لوکس با یکی از بهترین ایرلاین‌های دنیا (ترکیش ایرلاین) از اصفهان به استانبول و از استانبول به کیپ‌تاون پرواز کرده و برنامه کامل گشت در سه شهر زیبای کیپ‌تاون، سان سیتی و ژوهانسبورگ را دارد. با شهرهایی که مقصد این تور لوکس است بیشتر آشنا شوید:

-‌‌ کیپ‌تاون

در برنامه تور لوکس افریقای جنوبی چهار شب اقامت در یکی از زیباترین شهرهای دنیا یعنی کیپ‌تاون پایتخت آفریقای جنوبی قرارگرفته. این شهر زیبا در نقطه‌ تلاقی اقیانوس‌های هند و اطلس واقع‌شده و تمام امکانات لازم برای سفری فوق‌العاده و خاطر انگیز را دارد. شما در کیپ‌تاون می‌توانید سواحلی زیبا، بنادری شگفت‌انگیز، باغ‌هایی دل‌پذیر و همچنین مناظر هیجان‌انگیزی را مشاهده کنید که در جهان بی‌همتاست. برای بهره‌مندی بیشتر از طبیعت زیبا و بی‌همتای این شهر آژانس آسمان هفتم برنامه‌ای ویژه برای مسافران تور لوکس آفریقای جنوبی‌اش تدارک دیده است؛ 20 دقیقه گردش برفراز مناظر طبیعی کیپ‌تاون با هلیکوپتر اختصاصی. این تنها بخشی از برنامه‌های جذاب این آژانس مسافرتی برای گردشگران این تور است. اقامت در این شهر زیبا در بهترین هتل‌های پنج ستاره بوده و چهار شب اقامت در کیپ‌تاون یکی از دو پایتخت آفریقای جنوبی را برای شما به خاطره‌انگیزترین سفر عمرتان تبدیل می‌کند.

-‌ پارک ملی پیلانسبرگ

پارک جنگلی پیلانزبرگ به سان سیتی بسیار نزدیک است و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگل ملی آفریقای جنوبی است که در تور لوکس آفریقای جنوبی یک‌شب اقامت در این پارک جنگلی جذاب و تجربه اقامت در مناظر زیبای طبیعی برای شما تدارک دیده‌شده است. این پارک چهارمین پارک بزرگ آفریقای جنوبی است. پارک پیلانسبرگ در مرکز یکی از سه آتشفشان قلیایی دنیا قرار دارد و دارای مناظر طبیعی ناهموار، دره‌های پر آب و سکونت‌گاه‌های بسیار جالب انسان‌های هزاران سال پیش است. پستانداران و پرندگان منحصربه‌فرد بسیاری همچون کفتار قهوه‌ای، غزال آفریقایی، بلبل‌چشم قرمز و چشم‌سیاه، کرگدن‌های سیاه‌رنگ و سفید، زرافه، اسب آبی و انواع درختان از جمله شاه‌بلوط و گزانگبین در این پارک یافت می‌شوند.


-‌ سان سیتی

پس از کیپ‌تاون مقصد بعدی تور لوکس آفریقای جنوبی « آسمان هفتم »، شهر زیبای دیگری به نام سان ستی است. دو شب اقامت در سان سیتی شهری که میان رودخانه ایلندز و کوه‌های پیلانسبرگ قرارگرفته و به شما وعده شهری زیبا با مناظری فوق‌العاده را می‌دهد. شهر مجموعه‌ای گسترده از امکانات تفریحی، ورزش‌های آبی و تفریحات خانوادگی را دارد که در آن پارک ملی پیلانسبرگ قرارگرفته که یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های ملی و حفاظت‌شده در جهان است.

-‌ ژوهانسبورگ

در پایان توری که آژانس آسمان هفتم برای شما تدارک دیده است دو شب اقامت در ژوهانسبورگ آخرین شهری است که در آفریقای جنوبی خواهید داشت. ژوهانسبورگ، پرجمعیت‌ترین شهر آفریقای جنوبی و مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به سافاری است. این شهر به خاطر منابع غنی و ارزشمند فلزات گران‌بها، با عنوان «شهر طلا» هم شناخته می‌شود. ژوهانسبورگ، مرکز اقتصادی و قلب تپنده‌ی این کشور است. زیبایی‌های طبیعی و شهری در ژوهانسبورگ دو شب اقامتی پرخاطره را به ارمغان می‌آورد در ژوهانسبورگ علاوه بر طبیعت زیبا مراکز گردشگری و خرید بسیاری نیز دارد تا علاوه بر تماشای زیبایی‌های این شهر بتوانید به خرید نیز بپردازید. این تور لوکس پس از دو شب اقامت در ژوهانسبورگ پروازی مستقیم به استانبول خواهد داشت و پس از دو شب اقامت استانبول را مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.


-‌ استانبول و فرصت خرید از حراج‌های آخر فصل

یکی از مزایای تور لوکس آفریقای جنوبی این است که علاوه بر تماشای زیبایی‌های طبیعی و شهری آفریقای جنوبی سفری کوتاه نیز به ترکیه خواهید داشت که از این فرصت کوتاه دوروزه می‌توانید برای خرید از حراجی‌های پایان فصل استفاده کرده و علاوه بر گردشگری طبیعی درصورتی‌که نیاز دارید به خرید نیز بپردازید. تور لوکس افریقای جنوبی آسمان هفتم با برنامه‌های جذاب، اقامت در هتل‌های برتر پنج ستاره، پرواز ترکیش ایرلاین از اصفهان،7 وعده غذایی، همراهی راهنمای فارسی‌زبان از ابتدا تا انتهای سفر و هم‌چنین تهیه ویزای مسافرتی توسط آژانس و بیمه مسافرتی از 18 شهریورماه آغاز می‌شود. هزینه این تور لوکس 2500 دلار به‌اضافه چهار میلیون و پانصد هزار تومان است. تماشای سرزمین الماس با تور لوکس آفریقای جنوبی آسمان هفتم از 18 شهریورماه آغاز می‌شود پس اگر اهل سفرهای ماجراجویانه و ویژه هستید فرصت مسافرت به سرزمین الماس را از دست ندهید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار