نخستین کارگروه مدیریت نظام سلامت در اصفهان تشکیل شد

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: در حوزه ستادی ایده ایجاد کارگروه‌ تخصصی دانشجویی عملیاتی و نخستین کارگروه با عنوان «مدیریت نظام سلامت» در اصفهان تشکیل شد.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: در حوزه ستادی ایده ایجاد کارگروه‌ تخصصی دانشجویی عملیاتی و نخستین کارگروه با عنوان «مدیریت نظام سلامت» در اصفهان تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی ژیان‌پور با بیان اینکه ایده برگزاری دوره‌های تربیت پژوهشگر محقق و نخستین دوره آن با همکاری معاونت آموزشی به اجرا درآمد، اظهار داشت: در اولویت قرار گرفتن برنامه‌ریزی و اصرار بر تحقق آن مهم‌ترین اتفاق در معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان است.
وی افزود: پیامد این رویکرد موفقیت بزرگی در بین معاونت‌های جهاد دانشگاهی با عنوان «واحد برتر از حیث میزان تحقق اهداف و برنامه‌های عملیاتی» به‌دست آمد و همچنین در ادامه استراتژی رشد و توسعه معاونت، موفقیت بعدی با عنوان «واحد برتر درحال توسعه جهاد دانشگاهی» حاصل شد.
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بیان‌کرد: در حوزه نشر یافته‌ها و مطالعات نیز پژوهش‌گران گروه‌های مختلف موفق به چاپ 5 مقاله و فراهم‌سازی مقدمات انتشار دو کتاب شدند.
وی با اشاره به اینکه در ادامه همکاری‌های معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی با کارفرمایان مختلف، 11 پروژه مطالعاتی آغاز و یا به انجام رسید، افزود: برگزاری یک کارگاه و یک همایش از دیگر فعالیت‌های 3 گروه پژوهشی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد غیردولتی و عمومی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف اجتناب ناپذیر است و در کنار ارائه خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی به عموم شهروندان در سطح نهادی نیز معاونت پژوهشی با شورای اسلامی شهر اصفهان، شهرداری اصفهان و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیشترین تعاملات پژوهشی را در سال گذشته داشته است.
ژیان‌پور افزود: بسیاری از سازمان‌ها و مدیران آن‌ در کشور از فقدان یا نقصان نگاه راهبردی و فانتزی رنج می‌برند، سازمان بدون راهبرد و مدیر فاقد فانتزی محکوم به روزمرگی و اتلاف منابع است.
وی اظهار داشت: الگوی اداره جهاد دانشگاهی به دلیل ساختار شبکه‌ای، الگوی از پایین به بالا بودن و همچنین عدم اتکا به پول نفت و بودجه دولتی، یکی از به روزترین و سالم‌ترین نمونه‌های اداره یک سازمان در کشور است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار