ميرزايی از نامزدی شهردای اصفهان انصراف داد

حجت الله ميرزايي، معاون اقتصادي وزير كار که به عنوان یکی از گزینه های جدی شهرداری اصفهان مطرح بود، از نامزدی تصدی این سمت انصراف داد.

حجت الله ميرزايي، معاون اقتصادي وزير كار که به عنوان یکی از گزینه های جدی شهرداری اصفهان مطرح بود، از نامزدی تصدی این سمت انصراف داد.

به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، در نامه ميرزايي به اعضا شورای شهر اصفهان آمده است: اظهار لطف تعدادي از اعضاء محترم آن شورا و معرفي به عنوان كانديداي شهرداري اصفهان، موجب مباهات و ابتهاج اين جانب به عنوان شهروندي مديون به ارزش‌ها و شايستگي‌هاي گرانسنگ اين شهر بزرگ است.

در ادامه اين نامه آمده است: اگرچه دغدغه مدیریت اقتصادی شهر و شهردار ایجاد کننده رشد، رونق و پويايي اقتصادي و اصلاح نظام حكمراني مبتني بر شفافيت، مشاركت، ماليه شهري پايدار و پويا در زمره اولویت‌های امروز کلان‌شهرهای ایران است، اما معتقدم ساخت اجتماعی شهر فیروزه‌ای اصفهان، مختصاتی دارد که شکل بهینه مدیریت آن را، تنها شما اعضا محترم تشخیص خواهید داد و در این مسیر برای تک تک منتخبان آرزوی پیروزی دارم.

در بخش ديگري از اين نامه آمده است: بی‌تردید آزمون پیش‌رو برای شما عزیزان، تنها رقم زننده آینده شهر و شهرداری نیست. باور دارم با تکیه بر منش اصلاح‌طلبی، حرفه‌ای‌گری تجربی و عقلانیت تکنوکراتیک، هرگز اجازه نخواهید داد تاریخ یک دهه اخیرمان تکرار شود که آب رفته به جوی هرگز باز نمی‌گردد."

در پايان اين نامه آمده است: بار دیگر ضمن انصراف از كانديداتوري شهرداري اصفهان از لطف تمام حضرات سپاسگزارم و از درگاه بی انتهای هستی نیک کامی شهروندان اصفهانی را خواستارم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار