استفاده از گروه‌های خط گرم و اتوماسیون شبکه برای کاهش خاموشی در اصفهان اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان درباره اقدامات لازم برای کاهش زمان خاموشی گفت: استفاده از گروه‌های خط گرم، اتوماسیون شبکه، تحلیل اطلاعات شبکه و برنامه‌ریزی برای تعمیرات شبکه در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان درباره اقدامات لازم برای کاهش زمان خاموشی گفت: استفاده از گروه‌های خط گرم، اتوماسیون شبکه، تحلیل اطلاعات شبکه و برنامه‌ریزی برای تعمیرات شبکه در این زمینه انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمیدرضا پیرپیران در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های هفته دولت با هزینه‌ای بالغ بر 53 میلیارد و 800 میلیون تومان انجام شد، در این راستا نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی را در افتتاح پروژه‌ها شاهد هستیم.
وی افزود: 328 دستگاه پست زمینی و هوایی، 62 کابل‌کشی فشار متوسط و ضعیف، 282 کابل‌کشی فشار هوایی متوسط و ضعیف و همچنین 61 کیلومتر روشنایی معابر از جمله اقدامات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: به همت عوامل مربوطه شرکت و خبرنگاران، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان موفقیت‌های زیادی را در یکسال به دست آورده است و در نظرسنجی‌های اخیر، رضایت مردم رو به رشد بوده است.
این مسئول درباره زیرساخت‌های خدمات شرکت خاطرنشان کرد: خدمات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، نیروی انسانی و شبکه تاسیسات از جمله زیر ساخت‌های شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است که با هدف برطرف شدن مشکلات و خدمات مردم به ساده‌ترین صورت ممکن انجام می‌شود.
پیرپیران با اشاره به اینکه عملکرد مثبت یک سازمان در سنجش میزان خاموشی است ادامه داد: از سال 93 برنامه‌های جامعی در پی کاهش خاموشی‌ها اجرا شده است و این در حالی است که در سال 94 به ازای هر مشترک 850 دقیقه خاموشی بوده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این زمان در سال 95 به 450 دقیقه به ازای هر مشترک رسیده است.
وی افزود: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این عدد به 250 دقیقه رسیده و با برنامه‌ریزی لازم در مدت 5 سال، میزان خاموشی در استان را به 30 دقیقه به ازای هر مشترک برسانیم.
اصفهان جزو 3 شرکت برتر توزیع برق در کاهش تلفات است
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان درباره اقدامات لازم برای کاهش زمان خاموشی بیان کرد: استفاده از گروه‌های خط گرم، اتوماسیون شبکه، تحلیل اطلاعات شبکه و برنامه‌ریزی برای تعمیرات شبکه از جمله اقداماتی هستند که در راستای کاهش مدت زمان خاموشی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: تا این لحظه 300 نقطه به اتوماسیون متصل شده و امکان رصد اطلاعات را داریم و امید است که تا پایان سال جاری افزایش تعداد نقاط اتوماسیون به 500 عدد را داشته باشیم و در حوزه تلفات نیز، اصفهان جزو 3 شرکت برتر توزیع برق در کاهش تلفات است.
خدمات حوزه بهره‌برداری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود
حمیدرضا آقایی، معاون بهره‌برداری توزیع برق شهرستان اصفهان بیان کرد: ارائه خدمات و برق‌رسانی مستمر به شهروندان در حوزه معاونت بهره‌برداری صورت می‌گیرد و این در حالی است که تمامی خدمات در این حوزه به صورت الکترونیکی و درخواست‌های مردم پیرامون روشنایی معابر و قطعی و معایب شبکه‌ها نیز به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی و زیرساخت‌های لازم، مشکلات و خواسته‌ها پیش از تماس مردم برطرف شود و در این راستا تماس‌های سامانه در سال 93، 800 هزار بوده که در سال 94 به 600 هزارکاهش داشته است و تاکنون 17 درصد کاهش داشته‌ایم که این نشان‌دهنده تحقق برنامه‌ها است.
از 500 هزار تردد شهری جلوگیری کردیم
مهرداد جنتیان، معاون خدمات مشترکین توزیع برق شهرستان اصفهان پیرامون درخواست مردم اظهار داشت: سامانه‌ای تهیه شده است که درخواست‌های مردم به صورت غیر حضوری و کاملا رایگان انجام شود و در این راستا شهروندان می‌توانند از ساعت 7 صبح الی 9 شب با شماره 38121 تماس حاصل کنند.
وی افزود: در این راستا موفق به حذف 500 هزار تردد شهری و جلوگیری از مصرف 909 هزار لیتر بنزین و همچنین حذف 550 هزار برگه کاغذ در سال 95 شده‌ایم و همچنین تمامی پرونده‌های کلیه مشترکین از حالت کاغذی القا و به الکترونیکی تبدیل شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار