رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان :به‌دنبال استخدام مربی خارجی هستیم

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: با توجه به آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بخش آموزش با مشکل مواجه هستیم، به‌همین دلیل با استخدام مربی خارجی به دنبال راه‌اندازی چرخه مسابقات در استان هستیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: با توجه به آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بخش آموزش با مشکل مواجه هستیم، به‌همین دلیل با استخدام مربی خارجی به دنبال راه‌اندازی چرخه مسابقات در استان هستیم.
جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت تیم‌های استانی اظهار داشت: برای عدم آسیب تیم‌‌های استانی تمرینات تیم منتخب استان در اولویت هیئت قرار دارد.
وی با بیان این‌که با آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بخش آموزش با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: از همین رو با استخدام مربی خارجی به دنبال راه‌اندازی چرخه مسابقات در استان هستیم و این در حالی است که تاکنون شهرستان‌های استان در این بخش فعالیت داشته‌اند.
رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: به آموزش در بسکتبال نیازمندیم و در حال حاضر مسابقات امید‌ها به عنوان پیش زمینه‌ی مسابقات لیگ دسته یک راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به این‌که ایجاد یک تیم قدرتمند در مسابقات دسته یک بسکتبال از اهداف هیئت به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: پس از این هدف مسابقات قهرمانی کشور در اولویت بعدی ما قرار دارد.
داوری ادامه داد: امیدواریم اردوی تیم ملی از بازیکنان اصفهانی پر شود و لیگ برتر با نام اصفهان شناخته شود تا در این بخش به موفقیت‌هایی دست یابیم.
رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر اوشین ساهاکیان و ارسلان کاظمی بازیکنان با سابقه اصفهانی در تیم ملی حضور دارند.
وی درباره مشکلات این هیئت تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای رفع کاستی‌ها و کمبودها انجام می‌دهیم و تمام اعضای هیئت نیز در این راستا قدم برمی‌دارند.
داوری درباره وضعیت مالی هیئت گفت: زمان تحویل هیئت با بدهی‌های بسیار زیادی مواجه بودیم که خوشبختانه پس از مذاکرات با اعضای هیئت رئیسه کمک‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
رئیس هیئت بسکتبال استان با بیان این‌که به بحث آموزش توجه ویژه‌ای شده است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به حالت ایده‌آل توجه به تیم‌های پایه امری ضروری است که متاسفانه این امر میسر نشده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار