مسافر افيوني دستگير شد

دستگیری مسافر حامل بیش از 16 کیلوگرم تریاک، دستگیری سارق منازل نجف‌آباد با 70 ميليون ريال اموال مسروقه، جاساز 284 كيلوگرم مواد افيوني در نيسان يخچال‌دار و اسقاط 2 هزار و 752 خودروي فرسوده طي يک ماه گذشته در اصفهان؛ از جمله اخبار انتظامی اصفهان بوده است.

دستگیری مسافر حامل بیش از 16 کیلوگرم تریاک، دستگیری سارق منازل نجف‌آباد با 70 ميليون ريال اموال مسروقه، جاساز 284 كيلوگرم مواد افيوني در نيسان يخچال‌دار و اسقاط 2 هزار و 752 خودروي فرسوده طي يک ماه گذشته در اصفهان؛ از جمله اخبار انتظامی اصفهان بوده است.

به گزارش فارس ، حمید امیرخانی با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از جنوب کشور به مقصد اصفهان در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس، یک کیف مسافرتی که داخل آن 16 کیلو و 600 گرم تریاک پنهان شده بود کشف و مالک آن که یکی از مسافران اتوبوس بود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

*سارق منازل نجف‌آباد با 70 میلیون ریال اموال مسروقه دستگیر شد

محمدرضا خدادوست نیز با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل مطرح کرد:در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان نجف‌آبادی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اضافه کرد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت 70 میلیون ریال اموال از منازل شهروندان نجف‌آبادی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، بیان داشت: اموال کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

خدادوست در پایان از شهروندان خواست که منازل خود را به سیستم‌های ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند، اموال با ارزش و گران‌بها را داخل منزل نگهداری نکنند و حتی‌الامکان به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و در صورت مشاهده پرسه‌زنی افراد مشکوک در اطراف منازلتان موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

*جاساز 284 کیلوگرم مواد افیونی در نیسان یخچال‌دار

صادق کاظم‌زاد نیز از کشف مقدار 284 کیلو و 580 گرم مواد افیونی در بازرسی از یک نیسان یخچال‌دار خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان نائین و پاسگاه چوپانان حین کنترل خودروهای عبوری و نظارت بر تردد آن‌ها به یک دستگاه وانت نیسان یخچال‌دار که از شرق کشور به مقصد اصفهان در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 234 کیلو و 100 گرم تریاک و 50 کیلو و 480 گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در یخچال خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین ادامه داد: در این راستا یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

*اسقاط 2 هزار و 752 خودروی فرسوده طی یک ماه گذشته در اصفهان

رضا رضایی با بیان این‌که طی یک ماه گذشته دو هزار و 752 دستگاه خودروی سبک و سنگین فرسوده اسقاط و از چرخه ترافیک استان خارج شدند، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پلیس راهور استان در راستای کاهش آلودگی هوا، اسقاط و خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه ترافیک است که این پلیس با جدیت این برنامه‌ها را پیگیری و دنبال می‌کند.

وی افزود: در همین زمینه طی مرداد ماه گذشته تعداد دو هزار و 546 دستگاه خودروی سبک و 206 دستگاه خودروی سنگین فرسوده اسقاط شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان عنوان داشت: خودروهای بالای 30 سال فرسوده بوده و تردد آن‌ها در سطح شهر بر اساس قانون ممنوع است که در صورت مشاهده با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

وی در خصوص آمار تعویض پلاک‌های صورت گرفته در مرداد ماه گذشته نیز بیان داشت: در این مدت پلاک تعداد 21 هزار و 392 دستگاه خودرو در مراکز تعویض پلاک پلیس راهور سطح استان تعویض شدند.

رضایی همچنین از ارائه پلاک به 5 هزار و 277 خودروی نو شماره در این مدت خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد چهار هزار و 826 خودرو تولید داخل و 451 دستگاه خودرو وارداتی بودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار