هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر اصفهان مشخص شدند

در جلسات امروز کمیسیون‌های "بهداشت، سلامت و خدمات شهری"،"امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری" و " عمران، معماری و شهرسازی "شورای اسلامی شهر اصفهان هیئت رئیسه این کمیسیون‌ها مشخص شدند.

در جلسات امروز کمیسیون‌های "بهداشت، سلامت و خدمات شهری"،"امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری" و " عمران، معماری و شهرسازی "شورای اسلامی شهر اصفهان هیئت رئیسه این کمیسیون‌ها مشخص شدند.
به گزارش تسنیم، امروز نخستین جلسه کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد و در این جلسه انتخاب هیئت رئیسه این کمیسیون صورت گرفت.
در این جلسه عباسعلی جوادی، پورمحمد شریعتی‌نیا، مهدی مزروعی، کوروش محمدی و فریده روشن به عنوان اعضای کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به انتخاب رئیس و نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون اقدام کردند.
با رأی گیری اعضای کمیسیون، عباسعلی جوادی به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
همچنین پورمحمد شریعتی نیا به عنوان نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
مهدی مزروعی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
نصیر ملت به عنوان رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری انتخاب شد.
امروز همچنین نخستین جلسه کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز برگزار شد و در این جلسه انتخاب هیئت رئیسه این کمیسیون صورت گرفت.
در این جلسه نصیر ملت، مهدی مزروعی، پورمحمد شریعتی نیا، اصغر برشان و کوروش خسروی به عنوان اعضای کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به انتخاب رئیس و نایب رئیس و سخنگوی این کمیسیون اقدام کردند.
با رأی گیری اعضای کمیسیون، نصیر ملت به عنوان رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
همچنین مهدی مرزوعی به عنوان نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
پورمحمد شریعتی نیا نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
انتخاب یک زن برای نخستین بار به عنوان رئیس یکی از روسای کمسیون‌های شورای شهر
در نخستین جلسه کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان، برای نخستین بار یک زن رئیس کمیسیون شورای شهر اصفهان شد.
در این جلسه شیرین طغیانی، امیر احمد زندآور، فتح‌اله معین، نصیر ملت و علیرضا نصر اصفهانی به عنوان اعضای کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به انتخاب رئیس و نایب‌رئیس و سخنگوی این کمیسیون اقدام کردند.
با رأی گیری اعضای کمیسیون، شیرین طغیانی به عنوان رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
امیر احمد زندآور به عنوان نایب‌رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
نصیر ملت نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شد.
جلسات کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان هر هفته در روزهای دوشنبه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار