توسعه موشکی بعد از انتقادات آمریکا چند برابر شده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه امروز در حوزه موشکی کاملاً خودکفا هستیم، گفت: توسعه موشکی بعد از انتقادات نامشروع مقامات آمریکایی چند برابر شده و سرعت گرفته است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه امروز در حوزه موشکی کاملاً خودکفا هستیم، گفت: توسعه موشکی بعد از انتقادات نامشروع مقامات آمریکایی چند برابر شده و سرعت گرفته است.

به گزارش ایسنا، سردار حاجی‌زاده بابیان اینکه طرح‌های جدید موشکی نیز طرح‌های بومی و داخلی است و نه کپی، اظهار کرد: مواد و قطعات موشک‌های ما از خارج نمی‌آید و داخلی است و هر طرحی را که نیروهای ما اراده کنند انجام می‌دهند. وی افزود: در حوزه پدافندی نیز خودکفا شده‌ایم و رادارها و سامانه‌های زمین به هوای ما کاملاً بومی است. فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه امروزه هواپیماهای بدون سرنشین ما در طراز جهانی قرار دارد، گفت: در بمب‌های هوشمند و در فناوری‌های نیروهای دریایی و زمینی نیز پیشرفت‌های خوبی حاصل‌شده است. وی بابیان اینکه فناوری‌ها در حوزه‌های نظامی در برخی بخش‌ها، صدها و در برخی موارد هزاران برابر نسبت به بخش‌های غیرنظامی پیچیدگی بیشتری دارد، افزود: خوشبختانه ما به این توانمندی‌ها رسیده‌ایم. فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه معمولاً فناوری‌های نو و جدید ابتدا در بخش‌های نظامی به وجود می‌آمد و سرریز آن به بخش‌های غیرنظامی سرایت می‌کند، افزود: ما بارها اعلام کرده‌ایم که درجاهایی که دولت و وزارت خانه‌ها مشکل‌دارند آماده ورود هستیم. وی با اشاره به تجربیات خوب سپاه در عرصه سازندگی، مهندسی، سدسازی و تونل سازی گفت: در سایر حوزه‌ها ما را امتحان کنند ما آماده هستیم از این بخش‌ها نیز عبور کنیم. حاجی‌زاده با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی درباره فعالیت‌های موشکی کشورمان گفت: آن‌ها غلط کردند و بدانند که توسعه موشکی بعد از انتقادات نامشروع آن‌ها چند برابر شده و سرعت گرفته است. وی افزود: ما نه‌تنها نباید تهدید شویم بلکه فکر اینکه طرح و برنامه‌ای علیه ما در مخیله دشمن نیز بگنجد، نباید باشد و ما با توسعه این فعالیت‌ها باید کشور را بیمه کنیم تا امنیت مردم تضمین شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار