حکم شهردار اصفهان امروز یا فردا صادر می شود

صبح امروز استاندار اصفهان از صدور حکم شهردار اصفهان طی امروز یا فردا از سوی وزارت کشور خبرداد.

صبح امروز استاندار اصفهان از صدور حکم شهردار اصفهان طی امروز یا فردا از سوی وزارت کشور خبرداد.

به گزارش ایمنا، پس از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری و انتخاب ۱۳ نفر به عنوان اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی ها برای انتخاب شهردار اصلح آغاز شد، در ابتدا ۵۲ نفر گزینش شدند، در همین راستا تحقیق و تفحص پیرامون گزینه‌های مورد نظر انجام شد، برخی از این اسامی با مشکلات اداری اعم از بازنشستگی یا عدم وجود مدرک تحصیلی مورد نیاز روبرو بودند که از فهرست کنار گذاشته شدند، سپس با سایر اسامی رأی‌گیری صورت گرفت و ۲۶ نفر انتخاب شدند. بعد از ارائه برنامه این افراد به شورا و بررسی‌های بیشتر، منتخبان به اسامی ۱۵ نفر و سپس به اسامی ۸ نفر رسیدند و در نهایت اول شهریورماه در اولین جلسه علنی شورای دوره پنجم با رای گیری اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، قدرت الله نوروزی به عنوان شهردار منتخب اصفهان با کسب اکثریت قاطع آرا انتخاب شد.

اکنون نزدیک به ۳۰ روز است که خبری از حکم شهردار منتخب شهر اصفهان نیست. این درحالی است که قانون، حدأکثر زمان مشخص‌شده برای ارسال حکم شهردار را ۱۰ روز معین کرده است.

در این باره نیز سخنگوی شورای اسلامی شهر درتذکری گفته است: با توجه به رای شورای شهر اصفهان به دکتر قدرت الله نوروزی به عنوان شهردار اصفهان، به وزیر کشور تذکر می دهم که به خواست اعضای شورا احترام گذارند و حکم شهردار را امضا و صادر کنند.

پیش از این هم در هفته‌های گذشته، «نصراصفهانی» و عباسعلی جوادی از اعضای شورا راجع به این موضوع هشدار داده بود؛ اما اقدامی مشاهده نشد.

این در حالی بود که وزارت کشور صدور حکم شهردار را منوط به نظر مراجع نظارتی می دانست. اما امروز صبح استاندار اصفهان در خبری اعلام کرده است که ظرف امروز یا فردا حکم قدرت‌الله نوروزی به عنوان شهردار اصفهان از سوی وزارت کشور صادر می‌شود. حالا همه منتظرند تا نتیجه حرف استاندار مشخص شود . نتیجه ای که شاید مثل حرف های قبلی با تمدید و تاخیر مجدد رو برو شود .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار