یک بام و دوهوا

اضافه شدن یک مربی به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان این روزها به بحث داغی تبدیل‌شده است. به ظاهر مدیران باشگاه اصفهانی به این نتیجه رسیده‌اند که کادرفنی فعلی باید تقویت شود و تنها مشکل باقی‌مانده و البته بزرگترین مشکل در این میان گزینه موردتوافق دو طرف است که هنوز در این زمینه به یک دیدگاه مشترک نرسیده‌اند و دو طرف هیچ اشتراک نظری پیرامون این موضوع ندارند.

امیر حسین احتشامی - اصفهان امروز : اضافه شدن یک مربی به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان این روزها به بحث داغی تبدیل‌شده است. به ظاهر مدیران باشگاه اصفهانی به این نتیجه رسیده‌اند که کادرفنی فعلی باید تقویت شود و تنها مشکل باقی‌مانده و البته بزرگترین مشکل در این میان گزینه موردتوافق دو طرف است که هنوز در این زمینه به یک دیدگاه مشترک نرسیده‌اند و دو طرف هیچ اشتراک نظری پیرامون این موضوع ندارند. سرمربی تیم سپاهان نیاز تیمش به یک مربی را رد می‌کند و می‌گوید «من هیچ درخواستی برای جذب دستیار چه ایرانی و چه خارجی نداشته‌ام. بیشتر این صحبت‌ها از اطراف باشگاه به گوش می‌رسد؛ نه درون خود باشگاه. در کادر فنی ما نیاز به شخص جدیدی نیست؛ چراکه ما همه‌چیز را به‌خوبی پوشش داده‌ایم؛ اما این مسائل که آن را از بیرون می‌شنوم، باعث شده تا خود ما هم غافلگیر شویم. این مسائل در حیطه اختیارات من است و من چنین درخواستی ندادم.» این در حالی است که مدیران باشگاه حتی عنوان کرده‌اند نفراتی که بر آنها نظر مثبت دارند را هم به کرانچار، سرمربی تیم ارائه کرده‌اند و چشم‌انتظار پاسخ او هستند. محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان دراین‌باره چنین اظهارنظر می‌کند «در ابتدا ما چند گزینه را به کرانچار معرفی کردیم؛ اما او اعلام کرد که می‌خواهد خودش دستیارانش را انتخاب کند و ما هم قبول کردیم. به کرانچار گفته‌ایم که خودش چند گزینه را معرفی کند؛ اما او هنوز اسمی به ما نداده است.» مسعود تابش قائم‌مقام باشگاه سپاهان هم همچون طاهری به‌صراحت از معرفی چند گزینه پیشنهادی باشگاه به کرانچار سخن به میان آورده است. «قرار بر این بود که کرانچار در ارتباط با این موضوع تصمیم‌گیری کند و به باشگاه اطلاع دهد؛ اما هنوز از سوی کرانچار پاسخی نداشته‌ایم. در حال حاضر نمی‌توانیم اسامی پیشنهادی را اعلام کنیم و پس از پاسخ کرانچار اخبار آن اعلام می‌شود.» همه این نقطه نظرها در حالی مطرح‌شده که نفر نخست نیمکت سپاهان و ناخدای تیم اصفهانی کاملاً نیاز تیمش به یک مربی جدید را رد کرده و منکر همه‌چیز شده است. البته در آینده ممکن است فشار باشگاه با سرمربی کُروات تیمشان شرایط را تغییر دهد و کرانچار ناچار شود

محرم رفت و پشت سرش را هم نگاه نکرد

پیش فصل مسابقات لیگ شانزدهم بود که عبدا... ویسی به هر ترتیبی که بود شرایط بازگشت محرم نویدکیا پس از ترک اردوی تیم و مشکلات با برخی مسئولان را به جمع طلایی پوشان فراهم کرد، اما این بازگشت دوامی پیدا نکرد و در هشتمین دیدار نیم‌فصل نخست برابر ذوب‌آهن کاپیتان باتجربه طلایی پوشان پس از نزدیک به دو دهه حضور در سطح نخست فوتبال کشور در 34 سالگی از دنیای توپ گرد خداحافظی کرد. البته احسان حاج صفی و حسین پاپی در آن دیدار مراسم خداحافظی را نیمه‌کاره گذاشتند و نویدکیا را با اصرار از زمین خارج کردند تا شاید بتوانند در ادامه او را از تصمیم خداحافظی برگردانند و یا حداقل این تصمیم را به تعویق بیندازند، ولی این اتفاق رخ نداد و نویدکیا که تصمیمش را برای اتمام فوتبال در میدانی کاملاً اصفهانی گرفته بود، به فوتبال بازنگشت تا آن بازی آخرین حضور او با لباس زرد در میادین حرفه‌ای فوتبال باشد. پس‌ازاین خداحافظی دیگر محرم در هیچ میدان فوتبالی دیده نشد و حتی یکی از بازی‌های سپاهان را از نزدیک تماشا نکرد تا از فوتبال ایران کاملاً دور باشد و حاشیه‌های را هم از خودش دور کند.

نام اسطوره در میان است

این روزها بحث اضافه شدن یک دستیار به تیم سپاهان مطرح‌شده است و به نظر می‌رسد باشگاه بروی محرم نوید کیا نظر مثبت دارد. گزینه‌ای که بسیاری از هواداران سپاهان هم به او چشم امید دوخته‌اند تا با حضور روی نیمکت در کنار کرانچار علاوه بر استفاده از تجربیات این مربی کروات بتواند محبوبیت کم‌رنگ شده تیمش را به نیمکت تیم بازگرداند و ضمناً تجربیات خود را به بازیکنان فعلی تیم هم منتقل کند. محرم دو فصل پیش یک بازی سپاهان با نفت و زمانی که باشگاه هنوز سرمربی جدید تیم را انتخاب نکرده بود چنین کاری را انجام داد. 11 آبان ماه سال 94 پس از کناره‌گیری حسین فرکی از سرمربیگری زردپوشان اصفهانی محرم نوید کیا به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب شد. او در بازی سپاهان برابر راه‌آهن مسئولین نیمکت طلایی پوشان را در اختیار داشت و برای نخستین بار طعم مربیگری را چشید. البته در پایان بازی‌های لیگ شانزدهم صحبت از حضور نوید کیا بروی نیمکت سپاهان به میان آمد و حتی گفته شد که کرانچار از محرم خواسته تا در لیگ هفدهم کنارش باشد که محمود کریمی دستیار مربی کُروات این موضوع را رد کرد و گفت «محرم هنوز برنامه‌ای برای بازگشت ندارد اما قطعاً روزی به تیم برمی‌گردد. او می‌خواهد دوره‌ای را به استراحت بگذراند و احتمالاً تا آخر فصل در سپاهان فعالیت نخواهد کرد اما مطمئن باشید محرم دوست دارد به سپاهان کمک کند. او تصمیم گرفته مدتی از حواشی دور باشد چون متأسفانه زمانی که به تیم کمک می‌کرد آن را دخالت محسوب می‌کردند. محرم دوست دارد مدتی نباشد تا نگویند که به خاطر منافع خودش کمک می‌کند اما به نظرم هیچ‌کس به‌اندازه محرم دلش برای سپاهان نمی‌سوزد.»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار