«2_1 به نفع بارسلونا» در تالار هنر

نمایش «2_1 به نفع بارسلونا» به نویسندگی مهسا غفوریان و طراحی و کارگردانی پویان عطایی از 22 فروردین ماه تا 12 اردیبهشت در تالار هنر به صحنه می رود. «2_1 به نفع بارسلونا» روایتگر داستان زندگی زن و شوهری به نام ژاله و ناصر است که در کنار فرزندشان سپهر، زندگی یکنواختی را می گذرانند و با آمدن دو مهمان ناخوانده زندگی آن ها دچار تلاطم می شود.

«2_1 به نفع بارسلونا» در تالار هنر

نمایش «2_1 به نفع بارسلونا» به نویسندگی مهسا غفوریان و طراحی و کارگردانی پویان عطایی از 22 فروردین ماه تا 12 اردیبهشت در تالار هنر به صحنه می رود.
کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: «2_1 به نفع بارسلونا» روایتگر داستان زندگی زن و شوهری به نام ژاله و ناصر است که در کنار فرزندشان سپهر، زندگی یکنواختی را می گذرانند و با آمدن دو مهمان ناخوانده زندگی آن ها دچار تلاطم می شود.
پویان عطایی تصریح کرد: این نمایش در فضایی رئال اجرا می شود، محدودیت سنی ندارد و دارای لحظه هایی کمدی و جدی در زمینۀ زندگی اجتماعی و خانوادگی است.
وی افزود: «2_1 به نفع بارسلونا» به همت گروه تئاتر میعاد جوان آمادۀ اجرا شده است و این گروه تا کنون در بسیاری از جشنواره های سراسری، منطقه ای و استانی حضور داشته و با نمایش های مختلفی چون: ترانه ای برای آیدا، خط سرخ، سندباد نامه، مرخصی برای چند روز، شله پزان، چشم اگر داشتم و ... در شهرهای مختلفی مثل تهران، تبریز، کرمانشاه، خوزستان و ... نیز اجرا داشته است.
عطایی که علاوه بر کارگردانی، طراحی نور و صحنۀ این نمایش را نیز بر عهده دارد در معرفی عوامل نمایش گفت: در این نمایش بازیگرانی چون رزیتا کروندی، مهدی تقی پور، احمد نخودیان، هاله رنجبر و فرهود جعفری ایفای نقش می کنند و آهنگسازی کار بر عهدۀ جواد رضایی است. همچنین مریم دوست ایرانی و لیلا شریفی به عنوان دستیاران کارگردان، صادق مراد پور به عنوان طراح پوستر و بروشور، سعید مصلحی به عنوان طراح گریم، شفق کاظمی به عنوان طراح لباس، علی اسکندری به عنوان عکاس و زهرا کمالی به عنوان دستیار صحنه در این نمایش حضور دارند و ساخت دکور نیز بر عهدۀ محمود شیخ جبلی بوده است.
گفتنی است، افتتاحیۀ این نمایش در روز 22 فروردین ماه با حضور اصحاب هنر و رسانه در تالار هنر برگزار می شود.
علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند با تهیۀ بلیت از سایت partakticket.com از 22 فروردین تا 12 اردیبهشت ماه هر روز رأس ساعت 18:30 به سالن کوچک تالار هنر مراجعه کنند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار