کریمی: بیشتر هواداران سپاهان منطقی و با شرافت هستند

محمود کریمی مربی تیم سپاهان معتقد است که این تیم بدون شک در نیم فصل دوم شرایط به مراتب بهتری پیدا خواهد کرد.

محمود کریمی مربی تیم سپاهان معتقد است که این تیم بدون شک در نیم فصل دوم شرایط به مراتب بهتری پیدا خواهد کرد.
محمود کریمی مربی تیم سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد کسب تساوی برابر استقلال خوزستان گفت: مثل خیلی از بازی های این فصل مقابل استقلال خوزستان هم خوب بازی کردیم. خوب شروع کردیم و خوب موقعیت سازی می کردیم و نیمه دوم هم پس از فشارهایی که وارد کردیم، موفق شدیم گل بزنیم ولی یک مقدار ناهماهنگی باعث شد تا با حادثه ای عجیب گل بخوریم؛ از این جهات می گویم حادثه ای عجیب که تیم استقلال خوزستان اصلا موقعیتی روی دروازه ما نداشت.
کریمی در مورد گل هایی که سپاهان در دقایق پایانی دریافت می کند، عنوان کرد: با بچه ها در این مورد زیاد صحبت کردیم. دنبال این هستیم تا شرایط را عوض کنیم. اگر پورقاز در ترکیب تیم بود، شاید شرایط بهتر می شد. وقتی گل نمی زنیم باید شرایط را طوری پیش ببریم که گل نخوریم.
بازیکن سابق سپاهان در مورد رفتار هواداران سپاهانی و فحاشی به عبدالله ویسی مربی فصل گذشته تیم اظهار داشت: من 17 سال در باشگاه سپاهان بوده ام و می دانم بیشتر هواداران سپاهان منطقی و با شرافت هستند، اما تعدادی هم هستند که در این چند سال، چه زمان آقای فرکی، چه استیماچ و چه ویسی این مشکلات را ایجاد کرده اند. خیلی نفرات کمی هستند ولی باید از سوی کانون هواداران شناسایی شوند. هواداران سپاهان آدم های با شرافتی هستند و مرتکب این اشتباهات نمی شوند. امروز با عبدالله ویسی در ارتباط بودم و عذرخواهی کردم. ایشان هم گفتند شاید 10 نفر هستند که اینکارها را می کنند. ما به باشگاه هم این پیام را دادیم که این 10 نفر را جدا کنند تا با آبروی 10 ها هزار هوادار سپاهان بازی نشود. خودم هم از طرف باشگاه از آقای ویسی عذرخواهی می کنم.
مربی تیم سپاهان در مورد تغییراتی که ممکن است در نیم فصل در تیم ایجاد شود، افزود: تغییرات که داریم؛ همانطور که آقای کرانچار گفتند در خط دروازه حتما بازیکن جدید جذب می کنیم. در خط هجومی هم با اضافه شدن مهدی شریفی و حضور مرداد محمدی، رضا میرزایی، ساسان انصاری و اضافه شدن مسعود حسن زاده شرایط خوبی داریم. در خط دفاعی شرایط خوبی داریم و فقط می ماند یک پلی میکر که باشگاه قول هایی برای جذب یک بازیکن خارجی داده و مذاکرات انجام شده است. فکر می کنم 3،4 بازیکن جدید داشته باشیم ولی بازیکنانی که کیفیت خوبی نشان نداده اند همانطور که پس از بازی برابر پیکان آقای کرانچار گفتند، از تیم جدا می شوند.
وی در مورد عملکرد مروان حسین و بازیکنانی نظیر رافائل ادامه داد: مروان حسین و چند بازیکن دیگر تا بازی برابر استقلال فرصت دارند تا توانایی خود را نشان دهند وگرنه در میان بازیکنانی قرار می گیرند که باید از باشگاه جدا شوند.
کریمی در مورد چشم انداز سپاهان در نیم فصل دوم عنوان کرد: شک نکنید ما در نیم فصل دوم تیم بهتری می شویم. فوتبالی که ما در حال حاضر بازی می کنیم مشکلی از نظر فنی ندارد. امیدواریم در نیم فصل دوم روزهای خوشی سراغ سپاهان بیاید. این ناهماهنگی ها و این بدشانسی ها به هر حال رفع می شود.
مربی تیم سپاهان در مورد گروه ایران در جام جهانی 2018 نیز بیان کرد: به هر حال گروه ما گروه سختی است. قهرمان اروپا و جهان در گروه ما هستند و تیم آفریقایی هم بسیار قوی است. فکر می کنم با حضور ایران گروه سخت تر هم می شود چون تیم ملی در 3،4 سال اخیر رشد زیادی داشته و می تواند یقه ی هر سه تیم گروه را بگیرد. به هر حال همه مردم امیدوارند تیم ملی آبرومندانه بازی کند و امیدوارم جام جهانی با نتایج موفقیت آمیزی هم همراه باشد.
کریمی که سال ها در سپاهان سابقه دارد، در پایان صحبت هایش را اینگونه خاتمه داد: اول اینکه امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. از سوی دیگر توصیه ام به هواداران سپاهان این است که در روز خوب و بد هوادار باشند و مطمئن باشند که هیچ کس در باشگاه از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان کم کاری نمی کند و از این لحاظ خاطرشان جمع باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار