بنیادکار کمی شبیه سپاهان

سیاست جدید بنیادکار مبنی بر جوان‌گرایی و صرفنظر کردن از جذب ستاره‌های نامدار که از قضا افت این تیم را هم در پی داشته تا حدودی یادآور وضعیت اخیر سپاهان است.

بنیادکار کمی شبیه سپاهان

به گزارش ایمنا، بنیادکار که طی سال‌های اخیر پای ثابت لیگ قهرمانان بوده و در گذشته بعضاً ستاره‌های بسیار سرشناسی را هم در اختیار داشته در فصل جاری چه در عرصه آسیایی و چه در سطح داخلی افت فاحشی را تجربه می‌کند.
سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن از هفته چهارم لیگ قهرمانان نتایج ضعیف اخیر را ناشی از جوان‌گرایی گسترده در این تیم دانست. طبق پیش‌بینی لوشان به ثمر نشستن استراتژی جدید بنیادکار نیاز به زمان دارد و ثمره آن در آینده مشخص خواهد شد.
سیاست جدید باشگاه بزرگ فوتبال ازبکستان تا حدودی یادآور وضعیت سپاهان در فصل جاری است که با فاصله گرفتن از رویه گذشته خود مبنی بر جذب ستاره‌های گران‌قیمت دست به یک جوان‌گرایی گسترده زده و علیرغم افول نسبی امیدوار است تا نتیجه این سیاست را در سال‌های آتی ببیند.
نماینده ازبکستان که در اثر این سیاست پس از ایسترن و التعاون سومین تیم ارزان‌قیمت این فصل از لیگ قهرمانان محسوب می‌شود همچنین پس از استقلال خوزستان دومین تیم جوان این دوره از رقابت‌هاست.
البته ذوب‌آهن نیز که حریف بعدی بنیادکار در لیگ قهرمانان است هم از جمله تیم‌های جوان رقابت‌های امسال است و پس از استقلال خوزستان، بنیادکار، شانگهای و گامبا اوزاکا کمترین میانگین سنی را دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار