روزانه ۵ هزار نفر در بیمارستان صحرایی اصفهان در کرمانشاه مداوا می‌شوند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: روزانه ۵ هزار نفر در بیمارستان صحرایی اصفهان در مناطق زلزله زده کرمانشاه مداوا می ‌شوند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، منصور شیشه فروش ظهر امروز در نشست مدیریت بحران در نطنز اظهار داشت: روزانه بالغ بر 5 هزار نفر در بیمارستان صحرایی اصفهان که در مناطق زلزله زده کرمانشاه دایر شده است، مداوا می‌شوند. وی افزود: علاوه بر ایجاد بیمارستان صحرایی، بیش از 170 محموله اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از طرف مردم و نهادهای اصفهانی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به بازسازی و بهسازی‌های منازل زلزله زدگان غرب کشور، بیان کرد: بازسازی 14 هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن اصفهان واگذار شده که به زودی اقدامات بازسازی آغاز می‌شود. وی تصریح کرد: در بحث امداد و نجات در پس از زلزله هم تیم‌های امدادی استان اصفهان نیز در بین نخستین تیم‌های اعزامی به مناطق زلزله زده بودند که نشان از آمادگی بالای آن ها دارد. شیشه فروش خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع که امروزه باید به آن توجه داشت بحث آموزش‌های همگانی امداد و نجات به مردم است که در استان اصفهان اقدامات قابل توجهی پیرامون این موضوع صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: روزانه ۵ هزار نفر در بیمارستان صحرایی اصفهان در مناطق زلزله زده کرمانشاه مداوا می ‌شوند.
به گزارش تسنیم، منصور شیشه فروش ظهر امروز در نشست مدیریت بحران در نطنز اظهار داشت: روزانه بالغ بر 5 هزار نفر در بیمارستان صحرایی اصفهان که در مناطق زلزله زده کرمانشاه دایر شده است، مداوا می‌شوند.
وی افزود: علاوه بر ایجاد بیمارستان صحرایی، بیش از 170 محموله اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از طرف مردم و نهادهای اصفهانی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به بازسازی و بهسازی‌های منازل زلزله زدگان غرب کشور، بیان کرد: بازسازی 14 هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن اصفهان واگذار شده که به زودی اقدامات بازسازی آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: در بحث امداد و نجات در پس از زلزله هم تیم‌های امدادی استان اصفهان نیز در بین نخستین تیم‌های اعزامی به مناطق زلزله زده بودند که نشان از آمادگی بالای آن ها دارد.
شیشه فروش خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع که امروزه باید به آن توجه داشت بحث آموزش‌های همگانی امداد و نجات به مردم است که در استان اصفهان اقدامات قابل توجهی پیرامون این موضوع صورت گرفته است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار