خراسانی: از طریق باشگاه پیگیر توهین ها هستیم

سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در واکنش به خبری که به اهانت وی در برخورد با یکی از اصحاب رسانه اشاره دارد، گفت: متاسفانه این فرد از اصحاب رسانه نیست واز این عنوان برای پیشبرد برنامه‌های خود استفاده می‌کند واین فرد در مقابل همگان بیشترین توهین را به بنده کرد که از طریق باشگاه پیگیر این مساله هستیم.

سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در واکنش به خبری که به اهانت وی در برخورد با یکی از اصحاب رسانه اشاره دارد، گفت: متاسفانه این فرد از اصحاب رسانه نیست واز این عنوان برای پیشبرد برنامه‌های خود استفاده می‌کند واین فرد در مقابل همگان بیشترین توهین را به بنده کرد که از طریق باشگاه پیگیر این مساله هستیم.
هاجر خراسانی در گفت وگو با ایسنا م، اظهار کرد: بعد از اتمام بازی در مقابل آذرخش تهران در برخی از سایت‌ها خبری منتشر شد مبنی بر خورد بد اینجانب با یکی از اصحاب رسانه که باید بگویم این مساله کذب محض است. ورزش بانوان به همراهی و همکاری رسانه‌ها زنده و پویا است. به ویژ ه در اصفهان ما رسانه‌های بسیار خوبی داریم که همیشه اخبار ورزش بانوان و به خصوص فوتبال را به بهترین نحوه همانند فوتبال آقایان منعکس می‌کنند و برای ما جایگاه آنها قابل ارزش و احترام است.
وی ادامه داد: متاسفانه همه افرادی که در فوتبال و فوتسال هستند جایگاه این فرد را می‌دانند، یک روز رسانه‌ای است، روز دیگر آنالیزور، مدیر برنامه و ..... جایگاه‌هایی که هیچ تخصصی در آن ندارد و نمی‌دانم چرا اجازه می دهند افرادی که صلاحیت ندارند در کنار ورزش بانوان باشند. این فرد یک کانال خبری در فضای مجازی دارد و با گوشی خود زمانی که بازیکنان تیم ما در حال گرم کردن بودن عکاسی می‌کرد که با این کار وی مخالفت کردم. طبق دستور باشگاه هیچ فردی اجازه فیلمبرداری و عکاسی با گوشی موبایل از بازیکنان را ندارد چرا که ممکن است تبعاتی در پی داشته باشد و من به عنوان سرپرست تیم تابع قوانین باشگاه در این خصوص هستم.
وی افزود: بعد از انتشار این مساله طی تماسی که با روابط عمومی و امور بانوان باشگاه داشتیم بلافاصله پیگیر این مساله شدیم و به شدت با این فرد برخورد خواهیم کرد و از موضع خود کوتاه نمی‌آییم. برخلاف آنچه منتشر شده نه تنها توهینی نکردم بلکه به شدت از سوی این فرد مورد اهانت و فحاشی قرار گرفتم. این فرد سعی داشت تنش ایجاد کند که ما بلافاصله تمامی بازیکنان تیم را سریع سوار سرویس کردیم چرا که الفاظی گفته می‌شد که فقط درشان خود این شخص بود ودرست نبود بازیکنان جوانی که داریم در یک محیط فرهنگی و ورزشی چنین کلماتی بشوند.
سرپرست تیم فوتبال بانوان ذوب آهن خاطر نشان کرد: در ابتدا این فرد با نشان دادن کارتی خود را از رسانه فدراسیون معرفی کرد، در ادامه مدیر عامل آذرخش وی را عکاس اختصاصی تیم آذرخش، که من گفتم اگر با گوشی عکس می‌گیرد از بازیکنان تیم آذرخش عکس بگیرد چرا که من در مقابل باشگاه مسئولیت دارم که ایشان شروع به اهانت کرد، شرایط ورزش بانوان خاص است هر کسی نمی‌تواند با موبایل شخصی به تهیه عکس و فیلم بپردازد. عکاسان و خبرنگاران بسیار خوب و حرفه‌ای داریم که می‌توانند عکسهای باکیفیت و خوبی تهیه و منعکس کنند که باید مورد تقدیر قرار بگیرند واجازه فعالیت بیشتر به آنها داده شود و در مقابل با این افرادی که معلوم نیست از کجا و به چه عنوان هستند برخورد کنند.
خراسانی تاکید کرد: حتی نماینده فدراسیون نیز اجازه حضور وی در کنار زمین را نداد و اشاره به درج این مساله در گزارش خود به فدراسیون کرد. بهر جهت ما از طریق باشگاه پیگیر این مساله هستیم، سال گذشته چندین مورد از ایشان دیدم که درست نیست، نمی‌دانم چرا فدراسیون در مقابل این فرد سکوت می‌کند. اگر تیم‌ها در برخی از شهرها از جمله تهران، اهواز و یا جاهای دیگر با وی همکاری می‌کنند دلیلی ندارد ما نیز این کار را انجام دهیم، مساله ای که می دانیم اشتباه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار