حماسه 9 دی نماد بصیرت و بیداری ملت ایران

امام جمعه باغبادران گفت: مهمترین درس فتنه 88 بصیرت بود و امروز باید آن را روز به روز افزایش داد چرا که اگر مواظب نباشیم در دام القائات و شبهات شبهه افکنان گرفتار می شویم.

امام جمعه باغبادران گفت: مهمترین درس فتنه 88 بصیرت بود و امروز باید آن را روز به روز افزایش داد چرا که اگر مواظب نباشیم در دام القائات و شبهات شبهه افکنان گرفتار می شویم.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه اظهار داشت : کودتای مخملی با مدیریت اصلی ان در خارج از این مرزها و در دست سرویس‌های جاسوسی امریکا، انگلیس واسرائیل بود ولی با ابزار قرار دادن عده‌ای فریب خورده در داخل کشور این کودتا شکل گرفت.

وی افزود: بی حیایی وجسارت بی نظیر عوامل فتنه به مقدسات، به آتش کشیدن مسجد، پایگاه‌های بسیج و لخت کردن فردی بسیجی در انظار عمومی و همچنین به شهادت رساندن عده ای بی گناه و وارد کردن خسارت و ضرر به بیت المال باعث شد مردم حماسه‌ای عظیم را خلق کنند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در 19 دی ماه 1389 فرمودند : اين كسانى‏كه شما بهشان مى‏گویيد سران فتنه، كسانى بودند كه دشمن اين‏ها را هل داد وسط صحنه. البته گناه كردند. نبايستى انسان بازيچه دشمن شود؛ بايد فوراً قضيه را بفهمد. اگر اول غفلتى كرده است، وسط كار وقتى فهميد، بلافاصله بايستى راه را عوض كند. خوب، نكردند. عامل اصلى ديگرانى بودند كه طراحى كرده بودند، به خيال خودشان محاسبه كرده بودند.

وی ادامه داد: ولایتمداری مردم و بصیرت دهی رهبری بر قلب مردم اثر گذاشت استقامت و درایت مقام عظمای ولایت در این حادثه باعث شد مردم به میدان بیایند وقتی مردم دیدندمقام معظم رهبری با سخنان خود اقدام به روشنگری می کند و نیات خبیث و پشت پرده فتنه را مشخص کردند مردم خود جوش به میدان امدند و اگر مقام معظم رهبری تسلیم فشارهای زیاد عوامل خارجی ود اخلی می شدند بی شک کشور از دست رفته بود .

فرهنگ عنوان کرد: مهمترین درس فتنه 88 بصیرت بود و امروز باید آن را روز به روز افزایش داد چرا که اگر مواظب نباشیم در دام القائات و شبهات شبهه افکنان گرفتار می شویم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرمودند: هدف امروز دشمن ناامید کردن مردم از تداوم انقلاب است لذا باید توجه داشت بعضی در داخل یا از روی عمد یا با جهالت از دستگاه‌های کشور یک تصور تاریک در ذهن مردم ایجاد می کنند.

امام جمعه باغبادران گفت: امروز عده ای در سدد تخریب انقلاب هستند لذا باید باید توجه داشت مرز بین انتقاد وسیاه نمائی را از دست ندهیم چراکه توطئه دشمن سیاه نمائی است و از این جهت باید مواظب بود اب به اسیاب دشمن نریزند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آن كسانى‏كه كار دشمن را در داخل انجام مى‏دهند تقوا ندارند اين‏ها دينشان سياسى است؛ به‏جاى آن‏كه سياستشان دينى باشد.

فرهنگ افزود: ایشان فرمودند این افراد همان كار دشمن را انجام مى‏دهند كه فلان جناح يا فلان‏كس را بالا يا پايين ببرند اين افراد ديروز يا امروز همه‏ى امكانات دولتى و غير آن دستشان بوده است و حالا نقش اپوزيسيون را به خود مى‏گيرند برخى در كشور اداى انقلابى درمى‏آورند و در حقيقت انقلابى‏نمايى مى‏كنند انقلابى‏نمايى غير از انقلابى‏گرى است.

وی ادامه داد: معظم‌له فرمودند اين كسانى‏كه كشور در اختيارشان هست يا بوده ديگر حق ندارند عليه كشور حرف بزنند. اين‏ها بايد پاسخگو باشند.نظام با هیچ کسی عقد اخوت نبسته امروز مسئولان اچرائی کشور مخصوصا وکسانی که قبلا در هر دوره ای امکانات نظام دستشان بوده باید جواب این مسئولیت‌ها را در محضر مردم وخدای متعال بدهند لذا باید هوشیار بود تا دچار آسیب نشویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار