کنسرت عقیلی و عصار در نصف جهان

تنور کنسرت‌های اصفهان در زمستان 96 کم‌کم در حال گرم شدن است، در ماه نخست زمستان برگزاری 4 کنسرت از جمله اجرای سالار عقیلی و علیرضا عصار در جدول برنامه‌های اصفهان به چشم می‌خورد.

تنور کنسرت‌های اصفهان در زمستان 96 کم‌کم در حال گرم شدن است، در ماه نخست زمستان برگزاری 4 کنسرت از جمله اجرای سالار عقیلی و علیرضا عصار در جدول برنامه‌های اصفهان به چشم می‌خورد.

به گزارش فارس ، تنور کنسرت‌های اصفهان در زمستان 96 کم‌کم در حال گرم شدن است، در ماه نخست زمستان برگزاری 4 کنسرت از جمله اجرای سالار عقیلی و علیرضا عصار در جدول برنامه‌های اصفهان به چشم می‌خورد.

سالار عقیلی باز هم در اصفهان به اجرای کنسرت می‌پردازد، شاید به جرأت بتوان گفت یکی از خواننده‌هایی که بیشترین حضور در اصفهان را در سال‌های اخیر داشته است سالار عقیلی است، نکته حائز اهمیت این است که در همه کنسرت‌هایی که عقیلی با فاصله کمی هم در اصفهان برگزار می‌کند با حضور پرشور تماشاگران رو به رو می‌شود.

کنسرت دی ماه سالار عقیلی در اصفهان روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه در سالن کوثر واقع در سه‌راه حکیم نظامی، مجموعه 22 بهمن برگزار می‌شود، مردم اصفهان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت این کنسرت در سه قیمت 55، 60 و 65 هزار تومان به سایت Sharghconcert.ir مراجعه کنند.

21 دی ماه اصفهان میزبان علیرضا عصار در سالن رودکی است، فروش اینترنتی بلیت کنسرت عصار از درگاه سایت Melliconcert.com انجام می‌شود، این اجرا موسیقی توسط عصار در دو سانس 18 و 21 انجام می‌شود و هزینه حضور در آن از 50 تا 65 هزار تومان با توجه به محل انتخاب صندلی متفاوت است.

هنر سرای خورشید کنسرت «گروه سرمست» را در روز 14 دی ماه در برنامه دارد این برنامه با حضور 8 هنرمند موسیقی برگزار می‌شود که پارسا حسندخت خوانندگی این اجرا را بر عهده دارد و سرپرست و تنظیم کننده کار مهران نساج‌پور است؛ این اجرای صحنه‌ای ساعت 19:30 در محل هنر سرای خورشید واقع در اتوبان شهید چمران، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار می‌شود و تهیه بلیت این اجرا از سایت Navayemehr.ir قابل خریداری است که هزینه بلیت آن 30 هزار تومان است.

کنسرت امین غفاری نیز روز 11 دی ماه به مدت یک ساعت و 30 دقیقه در هنر سرای خورشید برگزار می‌شود، هزینه این کنسرت 30 و 40 هزار تومان متناسب با محل قرار گیری صندلی متفاوت است، تهیه بلیت این اجرا در سانس ساعت 20:30 از طریق سایت Navayemehr.ir میسر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار